Vraag

husselkorting niet toegepast op factuur

  • 11 January 2021
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Mijn husselkorting wordt niet berekend op de facturen. 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Santend ,

Je moet de korting vanwege KPN Hussel apart aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting per maand) dan regelen op deze pagina:kpn / telfort Hussel aanmelden

 

Ik vind het apart dat je deze als nieuwe klant moet aanvragen terwijl dat nergens vermeld staat.  Als ik me probeer aan te melden via de bovenstaande link lukt dat niet.  Dus mijn korting die ik wel op mijn aanbod heb gekregen wordt nergens verwerkt 

Reputatie 7
Badge +10

Goedenavond @Santend, welkom hier op het forum!

Wat vreemd dat het niet lukt om de Husselvoordelen te activeren. Mag ik eens met je meekijken? Vul daarvoor jouw gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in in jouw forumprofiel en geef hier een seintje zodra je dat hebt gedaan, dan ga ik voor je kijken.

Het is al via de chat opgelost.  Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +10

Goed om te lezen dat het inmiddels wel geregeld is. :blush:  Geen dank en een fijne dag verder gewenst!