Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt

  • 9 July 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Hello

De husselkoring is nog niet verwerkt op mijn mobiele abonnement, ik zou graag willen weten waarom dit nog niet verwerkt is?

 

Mvg,

Xu Zhao

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 July 2021, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @zhao ,

Dan lijkt het erop dat je jouw  korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden