Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt?

  • 19 August 2021
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Een hele goede avond

 

Enige tijd geleden een hussel abonnement mobiel afgesloten. 

En nu zie ik in 'mijn kpn' wel de husselkorting van 2.50 staan maar op mijn factuur niet?

zou eigenlijk 17.50 betalen maar zie op mijn factuur 20? 

Hoe komt dit?

 

m.v.g

 

Robbert van den Hoven

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Hanna_ 22 September 2021, 12:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @hoven78 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 2
Badge

hoi Noordzee

bij het gebruik van de aanmeldpagina krijg ik deze melding:

'Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld'
 

En Bij 'mijn voordelen' staat de hussel mobiel korting(2,5 euro)

 

hmmm :thinking::smile:

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @hoven78, welkom. 

Het lijkt erop dat jouw Husselkorting in de tussentijd verwerkt zou moeten zijn. Zou je voor ons de volgende factuur in de gaten willen houden? Als het daar ook niet op staat ga ik voor je aan de slag. Houd je ons op de hoogte?

Reputatie 2
Badge

Hoi @hoven78, welkom. 

Het lijkt erop dat jouw Husselkorting in de tussentijd verwerkt zou moeten zijn. Zou je voor ons de volgende factuur in de gaten willen houden? Als het daar ook niet op staat ga ik voor je aan de slag. Houd je ons op de hoogte?

Hoi Hanna!

 

Thanks voor je bericht.  

We wachten even af :-) Je hoort nog van me.

 

Groet Robbert

Reputatie 2
Badge

Hoi @hoven78, welkom. 

Het lijkt erop dat jouw Husselkorting in de tussentijd verwerkt zou moeten zijn. Zou je voor ons de volgende factuur in de gaten willen houden? Als het daar ook niet op staat ga ik voor je aan de slag. Houd je ons op de hoogte?

Hoi Hanna!

 

Thanks voor je bericht.  

We wachten even af :-) Je hoort nog van me.

 

Groet Robbert

Hoi @hoven78, welkom. 

Het lijkt erop dat jouw Husselkorting in de tussentijd verwerkt zou moeten zijn. Zou je voor ons de volgende factuur in de gaten willen houden? Als het daar ook niet op staat ga ik voor je aan de slag. Houd je ons op de hoogte?

Hoi Hanna

 

Ik had nog beloofd om nog van me te laten horen ivm met de husselkorting. 

Mijn factuur bedraagd nu 15,08, dus ik vermoed dat de volgende factuur 17.50 zal wezen ;-) 

Op de factuur zie ik nu 'korting op mobiel' dat zal wel de husselkorting zijn dan.

 

groetjes Robbert

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @hoven78,

Fijn om te horen dat het is opgelost! 

Hoi Hanna

 

Ik had nog beloofd om nog van me te laten horen ivm met de husselkorting. 

Mijn factuur bedraagd nu 15,08, dus ik vermoed dat de volgende factuur 17.50 zal wezen ;-) 

Op de factuur zie ik nu 'korting op mobiel' dat zal wel de husselkorting zijn dan.

 

groetjes Robbert

 

Reageer