Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt op de factuur na verhoging van mobiel abonnement

  • 18 August 2021
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste KPN medewerkers,

Ik heb afgelopen maand mijn abonnement omhoog gezet naar “Hussel unlimited data en onbeperkt bellen/sms”.

Op mijn vorige facturen werd netjes mijn Hussel korting verrekend, echter sinds deze aanpassing niet meer. Terwijl in mijn KPN deze er wel tussen staat bij “uw voordelen per product”.

Kortom er is € 7,50 te veel in rekening gebracht.

Kunnen jullie iets voor mij betekenen?

 

(ik moet zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben in jullie administratie, bij de verlenging van mijn abonnement begin dit jaar ging het ook al mis met de husselkorting)

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 19 August 2021, 21:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Henri80, goed dat je een berichtje stuurt. Ik heb gelijk gekeken. Ik zie dat de Husselkorting inderdaad niet op de factuur staat. De Husselkorting staat echter wel goed in het systeem. Deze is op 2 augustus gewijzigd volgens het systeem. Ik verwacht dan ook dat de Husselkorting op de volgende factuur verrekend wordt. Mocht dit nou niet zou zijn, trek dan gerust opnieuw aan de bel.