Beantwoord

Husselkorting / nieuwe iPhone

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik wil een nieuwe iPhone kopen via KPN en bezien of het wenselijk is om mijn bestaande contract KPN All In aan te passen dan wel om te zetten in een Husselcontract. Kan dat?

Wanneer ik namelijk alles heb gereed gezet krijg ik de vraag over overstappen, terwijl ik alles al bij KPN heb ondergebracht. Kan ik beter de telefoon elders kopen en mijn huidige contract zo laten????

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 October 2020, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @PKwadraad. Het lijkt erop dat je probeert te bestellen via https://shop.kpn.com/mobiel/telefoons/ Ben je echter al klant met en 06 nummer, dan gaat echter om een verlenging. Bij een verlenging stellen we je geen vragen over overstappen.
 

Prima, ga ik naar verlengen! Kan ik dan wel een iPhone kopen en mijn internetcontract voor thuis aanpassen?

 

Reputatie 7
Badge +19

Je kunt bij verlengen altijd kiezen tussen een sim only of een abonnement in combinatie met toestel. Alles over verlengen ook van het internetabonnement lees je hier.