Beantwoord

Husselkorting nog niet gekregen op mijn mobiele abonnement

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Omdat wij alles thuis van KPN hebben kregen wij een korting van 2.50 op mijn nieuwe telefoonabonnement vertelde onze telefoon winkelmedewerker en zou verrekend worden via onze maandelijkse KPN factuur maar tot op heden niks van gezien 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 October 2021, 15:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hallo @Thea Gerritsen ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Thea Gerritsen,

Ik heb het vermoeden dat het helemaal klopt wat @Noordzee aangeeft en dat je telefoonnummer nog niet gekoppeld is aan je andere abonnementen. Daardoor worden de voordelen óók niet actief. Zou je de abonnementen aan willen melden via de link uit het bericht van Noordzee?

Reageer