Beantwoord

Husselkorting nog niet gekregen op mijn mobiele abonnement

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Omdat wij alles thuis van KPN hebben kregen wij een korting van 2.50 op mijn nieuwe telefoonabonnement vertelde onze telefoon winkelmedewerker en zou verrekend worden via onze maandelijkse KPN factuur maar tot op heden niks van gezienĀ 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 October 2021, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Thea GerritsenĀ ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euroĀ korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd.Ā ErĀ wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is.Ā Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ KPN HusselĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:Ā kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Thea Gerritsen,

Ik heb het vermoeden dat het helemaal klopt wat @NoordzeeĀ aangeeft en dat je telefoonnummer nog niet gekoppeld is aan je andere abonnementen. Daardoor worden de voordelen Ć³Ć³k niet actief. Zou je de abonnementen aan willen melden via de link uit het bericht van Noordzee?