Beantwoord

Husselkorting ontbreekt op tweede factuur

  • 23 September 2021
  • 10 reacties
  • 60 keer bekeken

 Ik heb naast mijn internet en tv thuis nu ook een mobiel abonnement afgesloten met onbeperkt data. Dat zou €25,-/mnd kosten maar de tweede factuur is wederom €32,50 dus de Hussel korting ontbreekt. vorige maand ook al naar gevraagd en toen zou het worden opgelost. Wat gaat hier mis?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 September 2021, 11:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Oostkade ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Hallo Noordzee 

Dat had ik ook gehoopt maar met  die pagina kom ik niet verder. Die stuurt mij alleen naar dezelfde pagina als ik alles heb ingevuld Bovendien is mij vorige maand verzekerd dat het geregeld was.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Oostkade, wat flauw dat het niet goed gaat met je korting :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Hallo maja 

Ik heb de gegevens in mijn profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Oostkade, je abonnementen waren niet aan elkaar gekoppeld en ik heb dit nu rechtstreeks bij ons in de systemen alsnog doorgevoerd, maar aangezien je al eerder een toezegging hebt gehad dat dit geregeld zou worden, ben ik benieuwd of de koppeling wel zal blijven bestaan dit keer. Ik zal dit in de loop van volgende week nog weer even controleren, als alles dit keer goed blijft staan hoef ik geen verdere actie te ondernemen en zal ik dan ook de misgelopen korting over de afgelopen periode gaan vergoeden!

Hallo Maja, bedankt voor de snelle actie. Ik zie ook mailtjes binnen komen over het aanpassen van mijn kpn abonnement (dat was vorige keer niet het geval)  dus ik ga ervan uit dat nu alles goed komt.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat klinkt dan toch wel positief @Oostkade  :blush:

Ik controleer het voor de zekerheid wel nog even in de loop van volgende week!

Reputatie 7
Badge +20

Het staat nog helemaal goed @Oostkade :ok_hand_tone2: Ik zal dan nu een vergoeding doorvoeren zodat alles op de factuur van oktober óf november weer rechtgetrokken gaat worden :slight_smile:

Bedankt Maja!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan! :smiley: