Beantwoord

Husselkorting stopt ten onrechte door melding dat adres niet meer overeen komt

  • 2 March 2021
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Dag,

Ik heb gisteren een mail ontvangen dat mijn husselvoordeel gaat stoppen omdat mijn mobiele abonnementen en tv niet op 1 adres staan. Dit is echter wel het geval. Wat kan ik doen om dit voordeel te behouden?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 March 2021, 07:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als dit niet de bedoeling is moeten we maar snel even kijken of we hier een stokje voor kunnen steken!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren.

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Vossie29!

Ik zie het mobiele nummer inderdaad op een volstrekt ander adres staan dan het abonnement voor thuis :thinking:

Je kunt je adres wijzigen in MijnKPN zodat het allemaal weer goed komt te staan :blush:

  1. Klik onder persoonsgegevens op 'wijzigen'.
  2. Ga naar betaalgegevens en wijzig hier ook je adres.

Als ik kijk, zie ik echt ons adres erbij staan. Ook is het vreemd dat er een ander adres sraat, aangezien ik het abonnement recent verlengt heb op dit adres. Ik kom hier niet uit.:disappointed:

Reputatie 7
Badge +20

Dat is dan extra vreemd, ik stuur je hier even een privébericht over!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Vossie29, heb je mijn privébericht gelezen?