Beantwoord

Husselvoordeel 5 Euro korting ontbreekt ineens

  • 5 March 2021
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Vanmorgen heb ik een mail ontvangen van KPN dat mijn husselvoordeel is gewijzigd en dat het extra voordeel wat toegevoegd is “5 euro korting per maand”. Echter krijg ik deze al een hele lange periode.

Echter, kijk ik net op mijn factuur van deze maand en daar staat deze ineens niet meer op?

 

5 euro korting staat nog steeds als husselvoordeel in de app. Hoe weet ik of het nu klopt en de volgende maanden dit wel toegepast is?

 

alvast bedankt!

 

Vr gr AW1992

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 March 2021, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @AW1992 en welkom op het forum! Als je de mail binnen hebt gekregen én het staat actief in je MijnKPN overzicht dan staat hij aan. Mocht hij wegvallen om wat voor reden dan ook, dan krijg je hier ook een e-mail over. Je wordt dus altijd op de hoogte gehouden! 🙂

Hoi Sanne,

 

bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad een mail ontvangen echter kreeg ik deze korting allang.

Helaas wordt het sinds deze maand niet verrekend op de factuur?

Reputatie 7
Badge +20

Ik neem het even over van mijn collega, @AW1992  en kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!

Hoi Thomas, Sanne,

 

Excuus voor m'n late reactie. Ik heb alle gegevens ingevuld in m'n profiel.

 

De 5 euro korting heb ik op m'n laatste factuur niet gehad. De volgende moet ik nog even afwachten.

Mijn vriendin kreeg overigens dezelfde melding een kleine week geleden..

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @AW1992,ik zie de korting inderdaad nu netjes aanstaan sinds 5-3. Dit zal er op je eerstvolgende factuur (volgend week) dus ook netjes weer op moeten staan. Waarom het ontbrak op de facturen van februari en Maart heb ik zo helaas zo snel geen verklaring voor.