Beantwoord

husselvoordeel maar geen entertainment korting?

  • 26 februari 2021
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Sinds oktober 2020 heb ik het pakket aangepast naar KPN hussel en spotify via kpn laten factureren. Op de facturen zie ik echter geen entertainmentvoordeel terug. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Maja_ 27 februari 2021, 21:59

Hi @FamVink, ik zag dat jullie wel 2 abonnementen bij KPN hebben, maar dat deze nog niet aan elkaar gekoppeld waren waardoor de voordelen nog niet actief waren. Dat koppelen heb ik nu alsnog gedaan dus op zeer korte termijn zal het entertainmentvoordeel wel op de factuur verschijnen :slight_smile:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @FamVink, ik zag dat jullie wel 2 abonnementen bij KPN hebben, maar dat deze nog niet aan elkaar gekoppeld waren waardoor de voordelen nog niet actief waren. Dat koppelen heb ik nu alsnog gedaan dus op zeer korte termijn zal het entertainmentvoordeel wel op de factuur verschijnen :slight_smile:

Hallo Maja,

Dank hier voor. 

Geldt het entertainmentvoordeel ook met terugwerkende kracht?

Reputatie 7
Badge +16

Dat niet, de korting zal worden toegekend vanaf gisteren omdat de koppeling toen actief is geworden.

Ik kan hier handmatig een vergoeding voor invoeren van 3 maanden, dus dan krijg je €15,- van me terug via de factuur van maart of april :slight_smile:

Super, bedankt Maja!

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan!

Reageer