Hallo,
Sinds oktober 2020 heb ik het pakket aangepast naar KPN hussel en spotify via kpn laten factureren. Op de facturen zie ik echter geen entertainmentvoordeel terug. Hoe kan dit?
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineelHallo,
Sinds oktober 2020 heb ik het pakket aangepast naar KPN hussel en spotify via kpn laten factureren. Op de facturen zie ik echter geen entertainmentvoordeel terug. Hoe kan dit?
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineelHi
Hallo Maja,
Dank hier voor.Â
Geldt het entertainmentvoordeel ook met terugwerkende kracht?
Dat niet, de korting zal worden toegekend vanaf gisteren omdat de koppeling toen actief is geworden.
Ik kan hier handmatig een vergoeding voor invoeren van 3 maanden, dus dan krijg je €15,- van me terug via de factuur van maart of aprilÂ
Super, bedankt Maja!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.