Beantwoord

Husselvoordelen niet actief

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

ik heb kpn hussel afgesloten en krijg de entertainment korting niet verrekend, staat wel in het contract benoemt maar wordt uiteindelijk niet verrekend op de maandelijkse factuur.

Gekeken op de pagina waar je hussel moet aanmelden of ed. maar daar staat een vinkje dat dit al aangemeld is, waarom wordt de korting niet verrekend?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid & topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jose_ 19 January 2021, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @bos123, welkom op het forum!

Excuses voor mijn late reactie. Het is erg druk waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren. 

Vreemd dat de Husselvoordelen nog niet actief zijn! Is dit inmiddels al opgelost? Als dat niet het geval is, mag ik dan met je meekijken? Zou je daarvoor de volgende gegevens in jouw profiel willen invullen: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van je IBAN.  Als je mij vervolgens hier een seintje geeft, dan weet ik dat ik mee kan kijken!

Reputatie 7
Badge +10

Goedmorgen @bos123, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!