Beantwoord

ik ben een Telfort klant, hoe word ik KPN-klant?

  • 26 December 2019
  • 17 reacties
  • 312 keer bekeken

Hoi, ik ben een telfort klant en ik will een kpn klant woorden. Ik wil profiter van the unlimited dat bundles. Hoedan ka ik dat doen? Telfort = KPN toch? (ik heb een combivordeel bij telfort.

 

icon

Beste antwoord door Nadia 27 December 2019, 11:13

Bekijk origineel

17 reacties

Dit kan op twee manieren. Wachten tot 26 januari dan pas wordt het Telfort Mobiel abonnement een KPN abonnement daarna verlengen als je contract vrij bent en voor unlimited data kiezen. Of nu overstappen met nummerbehoud.

Het Telfort Combivoordeel zal deels blijven je gaat vermoedelijk dan onder Telfort Compleet vallen. Je kan ook volledig KPN klant worden dan zullen wel de Combivoordelen  vervallen mogelijk is dat niet de voordeligste methode, je gaat dan onder de Hussel voorwaarden vallen.

Reputatie 7

Je kan ook volledig KPN klant worden dan zullen wel de Combivoordelen  vervallen mogelijk is dat niet de voordeligste methode, je gaat dan onder de Hussel voorwaarden vallen.

Dat mobiele abonnement gaat sowieso onder de KPN Hussel voordelen vallen.

Klopt zonder Hussel geen onbeperkt mobiel internet maar de combivoordelen van thuis blijven wel behouden, als dit bij Telfort  blijft. En voor het onbeperkt abonnement scheelt het € 7,50 Hussel korting.

 

Reputatie 7

Klopt zonder Hussel geen onbeperkt mobiel internet maar de combivoordelen van thuis blijven wel behouden, als dit bij Telfort  blijft. En voor het onbeperkt abonnement scheelt het € 7,50 Hussel korting.

Precies hetzelfde dus als dat je volledig naar KPN zou overstappen.

Nee totaal niet hetzelfde.

Omdat Hussel minder voordeel biedt dan Telfort Compleet en dat is de vraag niet. Op dit moment is de vraag hoe, het wat is voor een vervolg vraag.

 

Reputatie 7

Omdat Hussel minder voordeel biedt dan Telfort Compleet ...

Dat is nog maar de vraag. Als @MADVH geen interesse heeft in het pluspakket of FOX Sports maar wel in Netflix dan zou KPN Hussel nog wel eens voordeliger kunnen zijn.

 

... en dat is de vraag niet.

Maar je bracht het zelf in in deze conversatie.

Reputatie 7

Hallo @MADVH, leuk dat je ons hier een vraag stelt. Welkom op het KPN forum. Zo te zien hebben Galdor en wjb jou al een voorzetje gegeven. Je kunt inderdaad nu over met nummerbehoud van Telfort naar KPN. Dan ben je de verhuizing van 26 januari alvast voor. Je kunt met KPN Hussel mobiel gebruik maken van onbeperkt data. Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! :)

Reputatie 7

Hah @MADVH. Al een tijdje niets meer van je gehoord. Is je vraag beantwoord? Als je hulp nodig hebt, laat het weten! We helpen je hier graag :) 

ik zaal 26 Januari wachten.

ik ben een lui man.

helaas, ondbeperkt mobile data zaal 36€/maand kosten au lieu du 30€/maand :(

 

 

Reputatie 7

Geen probleem, @MADVH. Dat kan uiteraard. Rustig afwachten tot de migratie van 26 januarie

helaas, ondbeperkt mobile data zaal 36€/maand kosten au lieu du 30€/maand :(

Bovenstaande begrijp ik niet. Kun je dat uitleggen?

 

currently unlimited data for mobile plans cost 30€/ month, I understand that from January 1st 2020 onwards, the plan will be 36€/month:

 

Unlimited Data nu extra voordelig

Gebruik jij vaak je telefoon? En merk je al snel dat je databundel op is? Neem dan een mobiel abonnement met Unlimited Data van KPN. Superhandig, want zo kun je altijd eindeloos internetten. Unlimited Data krijg je nu tijdelijk met € 6,- korting per maand.

Reputatie 7

currently unlimited data for mobile plans cost 30€/ month, I understand that from January 1st 2020 onwards, the plan will be 36€/month:

True. In that case... What's stopping you from doing it right now? Laziness is no excuse ;)

:)

Hoi Nadia, 

ik heb het gedaan.

 

Moet ik mijn telfort contract annuleren?

 

ik wil niet to be "double-charged" (i kept the same number)

 

Reputatie 7

Hey @MADVH, happy new year. 

Very good!

Moet ik mijn telfort contract annuleren?

Nope, because:

i kept the same number

If i'm not wrong, you requested "number portability". So, you keep the same number, and your current contract will automatically expire :)

 

Great!

Dank je wel :)

Gelukkig NieuweJaar :):champagne:

Reputatie 7

Graag gedaan, @MADVH Alvast, welkom bij KPN! :champagne:

Reageer