Beantwoord

Ik heb compleet compleet verhuisd, onbekend mobiel nummer staat op afwijkend adres.

  • 26 June 2020
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 2

Ben verhuisd met gezin naar een andere plaats, er veranderd niets aan het  het KPN compleet abo.

Ik heb compleet compleet verhuisd 

Nu een email:

Laatst is het adres gewijzigd van 1 van uw abonnementen. Dit kan gevolgen hebben voor uw KPN Compleet voordelen.

Abonnementen met een afwijkend adres
De volgende mobiele nummers staan geregistreerd op een afwijkend adres:

+3197013246... 

laatste 3 cijfers weggelaten

ik ken dit nummer niet en is vlgs mij ook geen geldig telefoon nummer

 

Rara politiepet

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 June 2020, 19:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@FC-AVE

097-nummers worden gebruikt voor o.a. Data-only abonnementen. Een Sim-kaartje met zo’n nummer zou bv in een I-pad kunnen zitten.

Mogelijk heb je zoiets en moet je de adreswijziging daarop nog laten verwerken. Hieronder meer info over deze nummers:

097-nummers zijn een speciale categorie. Het zijn geen regiogebonden netnummers, maar een vervanging voor mobiele 06-nummers. Telefoonnummers beginnend met 097 worden ingezet voor “machine-to-machine”-diensten. Dit wil zeggen dat ze gebruikt worden voor apparaten die informatie verzamelen en automatisch doorzenden naar een ander apparaat. Hierbij kan je denken aan snoep- en frisdrankautomaten, slimme energiemeters, of mobiele reisinformatiesystemen. Ook tablets en laptops met mobiel internet maken er gebruik van.

De 097-telefoonnummers zijn in het leven geroepen omdat de 06-nummers op dreigen te raken. Door het groeiend aantal apparaten dat internet gebruikt is er voor geautomatiseerde toepassingen de 097-nummers bedacht. Opvallend is dat deze nummers 12 cijfers hebben. De reden hiervoor is dat er dan meer telefoonnummers beschikbaar zijn. Omdat deze nummers vaak maar 1 keer geprogrammeerd hoeven te worden en de rest automatisch gaat, is het minder erg dat de langere nummers moeilijker te onthouden zijn.

 

Reputatie 2

Op mijn oude adres had ik wel een 4G modem met simkaart idd voor buitengebied. Bij verhuizing moest ik die terugsturen wat ik gedaan heb. Die zie ik ook niet in mijnKPN. Nogmaals ik heb het hele compleet verhuisd.

Je zou zeggen dat KPN weet wat er aan de hand is. En nu? Bellen?

 

Reputatie 7
Badge +28

Die simkaart (met dat 097-nummer) zal dan inderdaad nog op jouw oude adres geregistreerd staan. 
 

Wil je dat alles weer goed komt te staan met betrekking tot jouw abonnement?

Bel dan inderdaad even naar 0800-0402

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FC-AVE, welkom terug!
Ik heb je andere topic even verwijderd. Heb je nog contact gehad met mijn telefonische collega's?

Reputatie 2

 

Ja, ik had de 4G modem al eerder teruggestuurd (simcard vernietigd eerst). Daar wachten ze nu op.

Wel vreemd. KPN heeft deze 4G buitengebied ondersteuning zelf opgeheven begin dit jaar en een ander modem direct verbonden met de Experia als vervanger opgestuurd (en korting 5 euro opgeheven). Er werd niets gezegd over modem en simcard.

Waarom moet ik dat KPN vertellen...

Dit laatste modem was mij gevraagd terug te sturen ivm met de verhuizing, heb die oudere ook maar meegestuurd 

 

Maar bedankt dat het om het 4G modem kon gaan.