Beantwoord

Ik heb geen dubbele mb’s

  • 29 January 2020
  • 6 reacties
  • 171 keer bekeken

Hallo, ik heb thuis KPN Thuis en 2 KPN abonnementen 2GB en onbeperkt SMS’en en bellen, hiervoor krijg ik wel de €5,- korting maar niet de dubbele MB’s die ik graag zou willen hebben. Hoe kan dit?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 January 2020, 19:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Karlijn08 

Zijn de abonnementen afgesloten voor of vanaf 8 oktober 2019? 

Als het na 7 oktober 2019 is, dan val je onder KPN Hussel. Dan krijg je helaas geen dubbele MB's meer. 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Meer informatie over KPN Hussel vind je hier : 

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667

 

Reputatie 7

Hallo @Karlijn08, welkom op het forum. Ik ben net als Noordzee benieuwd wanneer je deze abonnementen hebt aangevraagd, zoals je in de afbeelding kunt zien zijn de mogelijke voordelen daarvan afhankelijk. Zou je dat kunnen toelichten? 

Als je het niet precies weet kan je de 06-nummers, met bijbehorende postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) aan je forumprofiel kunnen toevoegen, dan bekijk ik het voor je. 

Reputatie 7

Hoi @Karlijn08, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het daar duidelijk mee geworden?

Ik ben overgestapt van telfort naar KPN op 30 sep. Dus dan zou ik KPN compleet moeten hebben.

Hoi @Karlijn08, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het daar duidelijk mee geworden?

Op 30-09 ben ik overgestapt van telfort naar KPN. Dan zou ik als het goed is KPN compleet hebben?

Reputatie 7

Welkom terug @Karlijn08 :slight_smile:  Dan ga ik met je meekijken naar de abonnementen die je hebt. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik het voor je kan bekijken.