Beantwoord

Ik heb na verandering van abonnnement mobiel (van 10 naar 25 GB) geen dubbele data meer

  • 29 August 2021
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik had eerst abonnement met 4 mobiele nummers. op de eerste had ik Zorgeloos Standaard 300 min/sms + 10 GB. Hierbij €5 korting + verdubbeling van 10 GB. (€47,66 - 14,83 korting - €5 KPN-compleet = € 27,83) Deze kon ik delen met de andere 3 mobiele nummers. 

Nu heb ik het abonnement van 10 GB veranderd in 25 GB (Zorgeloos Premium) en zie ik geen korting en geen dubbele data meer. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 August 2021, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @jpam, ik vermoed dat door de wijziging de voordelen die jij hebt opnieuw gevalideerd worden en daarna weer toegevoegd zullen worden. Je voldoet immers nog altijd aan de voorwaarden, Als jij jouw profiel invult, kijk ik het voor de zekerheid voor je na. 

profiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Kan het kloppen dat je jouw abonnement inmiddels hebt verlengt naar een KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms abonnement? Dan vervalt voor dat nummer sowieso de verdubbeling. De extra husselkorting zal €7,50 bedragen.