Beantwoord

Ik heb nog geen KPN Hussel voordelen

  • 9 March 2020
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Goede middag,

In november 2019 heb ik een thuisplaneet afgesloten voor televisie en internet. Dit zou gekoppeld worden aan mijn mobiele abonnement want toen der tijd al liep. Zodat ik maandelijks €5,00 korting kreeg en me MBs verdubbeld. Een “Hussel pakket” 

nu heb ik twee weken terug contact gehad. En zal dit aangepast worden en de korting met terugwerkend kracht. Maar er is nog niks aangepast of veranderd 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 March 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Inge Tesselaar, welkom bij ons op het forum. Ik wil met je meekijken naar deze situatie, zodat we hier duidelijkheid over kunnen krijgen. Ik heb alleen nog geen gegevens van je, zou je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan het forumprofiel kunnen zetten? Als je dat bij de vakjes waar 'privé’ bij staat doet is het alleen voor jou en ons moderators zichtbaar. Daarna kan je hieronder een seintje geven, dan kan ik voor je aan de slag.

Reputatie 7

Hoi @Inge Tesselaar, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag nog van je.