Beantwoord

Ik kan geen MB's delen met andere

  • 15 July 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik en nog twee andere binnen hetzelfde huishouden hebben allang een KPN mobiel abonnement mij zij kunnen wel MB's delen en ontvangenĀ en ik helemaal niet, hoe komt dit? er is me verteld dat ik toegevoegddmoet worden aan KPN compleet ofzo, maar als ik me probeer aan te melden dan krijg ik een foutmelding en lukt het niet. en ik weet ook niet waar ik nou moet kijken of ik al aangemeld ben bij kpn compleet

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 July 2020, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @vurr2k10Ā ,

Je kunt jouwĀ mobiele nummerĀ toevoegen via Mijn KPN. Klik dan op Producten en toevoegen. Ā 

Als het niet lukt via Mijn KPN, probeer dan eens een andere browser. Of wis jouw internetgeschiedenis en cookies.Ā 

Ā 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen vanĀ KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:Ā 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Ā 

Wat betreft het delen van MBā€™s:

Daarvoor moet je een ā€œhuishoudenā€ starten bij KPN. Kennelijk is jouw nummer nog niet toegevoegd aan dat huishouden.Ā 
Ā 

Je kunt dit regelen via 0800-0402 of via het forum.Ā 
Vul dan wel jouw volledige forumprofiel.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @vurr2k10Ā :slight_smile:

Ik zie dat @NoordzeeĀ je al aardig op weg heeft geholpen, lukt het je met behulp van zijn uitleg nu wel om Mb's te delen? Zo nee, zou je dan nogĀ je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummerĀ waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @vurr2k10,

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!