Beantwoord

Ik kan het nummer van mijn vrouw niet aanmelden voor de KPN voordelen

  • 29 November 2021
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik kan nieuw mobiel nummer van mijn vrouw  niet toevoegen voor kpn voordeel

via de app mijn kpn word  na klikken op check aanmelding de pagina gerefresht via website idem

profiel is bijgewerkt

 

icon

Beste antwoord door Ounila 30 November 2021, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ounila ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

bedankt voor je reactie dit heb ik helaas al tig keer geprobeerd maar gebeurd niets na het klikken op check aanmelding de velden voor postcode huisnummer toevoeging mobiele nm extra mobiele nm worden weer blanco 

OPGELOST VIA CHAT

medewerker kpn heeft mobiele nm toegevoegd

kan nu mb delen met mijn vrouw toppie