Vraag

Ik kan het Pluspakket niet kijken

  • 11 May 2020
  • 24 reacties
  • 706 keer bekeken

Ik kan mijn pluspakket niet bekijken hoe kan dit. Ik ben kpn compleet en zie in mijn kpn dat er we” moet zijn 

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


24 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u onlangs een abonnement verlengd? 

Dag ik kan de zenders van het pluspakket niet bekijken, ik heb dit geregeld via mijn kpn. 
 

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pipo16 ,

Haal de stekker eens uit het stopcontact. Heb je dan na het opnieuw opstarten van de ontvanger wel beeld op de zenders van het pluspakket? 

Als dat ook niet lukt ? 

Dan de tv-ontvanger terugzetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw de software installeren.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Pipo16, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is inmiddels enkele dagen later, mijn excuses het is op het moment erg druk. Allereerst ben ik benieuwd of je het probleem nog steeds ervaart. In onze systemen zie ik namelijk dat je het pluspakket sinds 8 mei afneemt en dat het ook vanuit onze kant geactiveerd is. Soms kan het inderdaad helpen om de tv-ontvanger even opnieuw op te starten. 

Kan je even laten weten of ik hier nog bij kan helpen? Maar ook als jouw probleem inmiddels al is opgelost!

Ik heb nog steeds geen pluspakket had ook al gebeld en op advies alles gereset maar helaas het mag niet baten. Kortom ik baal hier best wel van. Alles al geprobeerd stroom uit geschakeld modem gereset instellingen naar fabrieks instellingen niets helpt 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Pipo16 dat is niet de bedoeling! Ik heb een melding gemaakt bij onze technische dienst hiervoor. Het kan zijn dat ze contact met je opnemen, ze bellen met een afgeschermd nummer dus hou hier rekening mee. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost gaat worden voor jou!

Ik heb nog steeds geen plus pakket. Ik ben vanmorgen om 8 uur gebeld over mijn ontvangers.

was net uit bed en nog niet helemaal wakker maar ik kan melden dat ik de volgende ontvangers heb ,een Motorola via 1853 en een HBM 2260. Ik zou een mail dan wel een sms ontvangen om terug te bellen maar helaas niet . Wellicht wordt het tijd om over te stappen  naar een andere provider. Want dit gepruts staat mij zo langzamerhand wel tegen men kan of wil dit blijkbaar niet oplossen

 

Reputatie 7
Badge +21

@Pipo16 bedankt voor je berichtje! Ik zie inderdaad een melding hiervan. Heb je gecontroleerd of je op beide tv-ontvangers dit probleem hebt, dat je het pluspakket niet kan zien? Zo ja, wat is hiervan de uitkomst?

En ik doe mijn uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, maar kan het niet in mijn eentje. Het is ingewikkelder dan vooraf verwacht, dus de technische dienst heb ik hierbij nodig. 

Inderdaad op beide ontvangers niet te zien. Ik begrijp het probleem niet kon ze in het verleden normaal ontvangen 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Pipo16 goed om te weten. Ik heb deze nieuwe informatie doorgespeeld naar de technische dienst, zij hebben jouw ticket in behandeling! 

Reputatie 7
Badge +21

@Pipo16  ik zie dat we begin deze week contact hebben geprobeerd te leggen met jou. Heb je dat sms'je gezien en gelezen? En is jouw probleem inmiddels opgelost?

Het is onbegrijpelijkdat kpn dit niet kan oplossen ik zeg dan ook het pluspakket maar weer op en misschien ook wel mijn abonnement. Een dikke waardeloze boel bij kpn . Ik heb het plus pakket een aantal jaren gehad, en nu kan ik hem niet meer kijken omdat kpn niet in staat is dit op te lossen wat een waardeloze onderneming is dit . Ik mag het allemaal zelf doen ik moet terug bellen en dan blijkbaar de boel opnieuw instaleren maar ik ben een nr bij kpn en men heeft echt scheit aan mij 

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb nog steeds geen plus pakket. Ik ben vanmorgen om 8 uur gebeld over mijn ontvangers.

was net uit bed en nog niet helemaal wakker maar ik kan melden dat ik de volgende ontvangers heb ,een Motorola via 1853 en een HBM 2260. Ik zou een mail dan wel een sms ontvangen om terug te bellen maar helaas niet . Wellicht wordt het tijd om over te stappen  naar een andere provider. Want dit gepruts staat mij zo langzamerhand wel tegen men kan of wil dit blijkbaar niet oplossen

 

@Pipo16 

Ik zie dat jij nog een hele oude ontvanger hebt, die Motorola kun je beter omwisselen voor beter werkende moderne ontvanger:

Via de onderstaande link kun je de Motorola omruilen. 

Apparatuur omruilen

Wat een bende wil  de ontvangers omruilen is de site weer onbereikbaar. Kpn maakt er een dikke zooi van. Geen pluspakket  niet bereikbaar voor omruilen wordt door de site er uit gegooid moet maar een mail sturen. Dikke waardeloze boel bij kpn scheit aan klanten. Als ze maar betalen is het prima voor de rest kan  klant de pot op .je moet *** betalen als je klacht wil indienen hoe bedenken Ze het kpn is almachtig wat een ** bedrijf. Om misselijk van te worden. Zal een Facebook pagina beginnen om mensen te bewegen hun abonnement op te zeggen. Dikke ** bij kpn Scheit   aan alles 

 

Admin: scheldwoorden verwijderd i.v.m. huisregels

Badge +12

Ik snap dat je boos bent (en misschien heb je ook gelijk) maar deze houding gaat je denk ik niet helpen. 

 

PS 'scheit' is met lange 'ij' 😉

  1. omruilen

Apparatuur controleren en omruilen

Er is een fout opgetreden

 

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.

Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

 

Kijk op de Service & Contact pagina of neem contact op met de klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Het is belangrijk dat je in de buurt bent van de apparatuur als je ons belt.

Kijk zo werkt het bij kpn waardeloze site dus 

En als je dan beld sta je meer dan een uur in de wacht dikke zooi bij kpn 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Pipo16, we proberen je hier alleen maar te helpen. Het is overal erg druk helaas, maar ik zou het fijn vinden als je je toon iets wilt matigen. Ik zie inderdaad dat jij aangegeven hebt terug te zullen bellen wanneer het jou uitkomt. Ik begrijp dat je dat nog niet gedaan hebt? Kan je eens controleren of je de zenders verborgen hebt in je tv-ontvanger? Kan je deze wel bekijken via itv online

 

Voor wat betreft onze website: die werkt op dit moment bij mij ook niet. Ik ga het intern doorgeven.

 

Badge +12

En als je dan beld sta je meer dan een uur in de wacht dikke zooi bij kpn 

Zie mijn eerdere bericht:

Ik snap dat je boos bent (en misschien heb je ook gelijk) maar deze houding gaat je denk ik niet helpen. 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Wat een bende wil  de ontvangers omruilen is de site weer onbereikbaar. Kpn maakt er een dikke zooi van. Geen pluspakket  niet bereikbaar voor omruilen wordt door de site er uit gegooid moet maar een mail sturen. Dikke waardeloze boel bij kpn scheit aan klanten. Als ze maar betalen is het prima voor de rest kan  klant de pot op .je moet *** betalen als je klacht wil indienen hoe bedenken Ze het kpn is almachtig wat een ** bedrijf. Om misselijk van te worden. Zal een Facebook pagina beginnen om mensen te bewegen hun abonnement op te zeggen. Dikke ** bij kpn Scheit   aan alles 

 

Admin: scheldwoorden verwijderd i.v.m. huisregels

Je doet je naam in ieder geval wel eer aan! ;)

Marcia 

 

kpn probeert te helpen geen ** doen jullie. Ik moet het maar uitzoeken. Wat een waardeloze toko die kpn. Ze zij; niet te. Bereiken. Laten je uren in de wagt staan. En ga. Zo maar door met dit *** bedrijf en dan moet ik mijn toon matigen kom op zeg ** die jullie zijn. **

 

Admin: scheldpartijen verwijderd

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Pipo16, als je geholpen wilt worden, kan je op een normale manier het gesprek aangaan. Ik ben gewoon een mens, net als jij en het is niet nodig om zo’n toon tegen me aan te slaan. Als je wilt dat ik je help, zal je mijn vragen moeten beantwoorden. Wil je dat niet, kan ik je helaas niet helpen. Mocht je weer gaan schelden, dan krijg je een ban en adviseer ik je om op een andere manier contact met ons op te nemen.

Reputatie 7
Badge +30

Voor de meelezers, Pipo is na zijn laaste, verwijderde, reactie geband.

Badge +12

Voor de meelezers, Pipo is na zijn laaste, verwijderde, reactie geband.

En volledig terecht. Wat een pipo 😉

Reageer