Beantwoord

Ik kan me niet aanmelden voor Hussel

  • 15 July 2020
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Onderstaande mail kreeg ik : 

We kunnen je niet aanmelden voor KPN Hussel, omdat je andere 06-nummer van KPN niet bij ons bekend is. We hebben je abonnementsaanvraag met ordernummer 3518737178 wel alvast verwerkt bij KPN. Zo loopt je bestelling geen vertraging op. 

Maar mijn mobiele nummer is al wel toegevoegd in mijn KPN…

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 July 2020, 12:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Eelko70, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je tegen wat drempels oploopt als je een huishouden wil aanmaken om voordelen te krijgen. Dat zou niet zo ingewikkeld moeten zijn! Bij meerdere KPN producten op hetzelfde adres kan je je registreren en de voordelen ontvangen. Zijn alle abonnementen bij KPN al wel geactiveerd? Dat zou het enige zijn, of een ander adres, wat het tegen kan houden. In ieder geval, ik kijk graag even met je mee. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je verder!

Reputatie 7
Badge +21

@Eelko70, ik heb niks meer gelezen van je helaas. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels al gelukt?

Reageer