Beantwoord

Ik kan met 1 nummer geen MB's delen

  • 14 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 456 keer bekeken

Hallo,

Zojuist met enig succes aangemeld voor KPN compleet. Echter, er zijn twee onderdelen die niet helemaal goed lijken te gaan.

Alle nummers in het portal

Er zijn 3 mobiele nummres aangemeld op hetzelfde adres. Dit is ook terug te zien in het mijnKPN portal. Echter, ik kan slechts tussen twee nummers MB's uitwisselen, het derde nummer valt daar buiten. Ik vermoed dat dat komt omdat het derde nummer een eigen login heeft. Hoe lossen we dit op?

Er zijn twee gebruikersnamen voor de drie nummers. Onder hendriks1337 vallen de eerste twee nummers. Onder 06******* valt het laatste nummer (oud HI abonnement).

Data verdubbeling

Per 23 Oktober gaat Internet op hetzelfde adres in. Alle databundels worden dan verdubbeld. Dat is nu blijkbaar nog niet het geval. Gaat dit per 23 Oktober vanzelf? Moet ik het hele KPNcompleet aanmeld proces opnieuw doorlopen? Dit is mij onduidelijk.

Ik hoor het graag!

Martijn

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

Admin: gegevens bewerkt omwille van privacy. 

icon

Beste antwoord door hendriks1337 16 oktober 2015, 11:25

Opgelost!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30


hendriks1337 schreef op 14 okt '15 om 11:07u


Hallo,

Zojuist met enig succes aangemeld voor KPN compleet. Echter, er zijn twee onderdelen die niet helemaal goed lijken te gaan.

Alle nummers in het portal

Er zijn 3 mobiele nummres aangemeld op hetzelfde adres. Dit is ook terug te zien in het mijnKPN portal. Echter, ik kan slechts tussen twee nummers MB's uitwisselen, het derde nummer valt daar buiten. Ik vermoed dat dat komt omdat het derde nummer een eigen login heeft. Hoe lossen we dit op?

Er zijn twee gebruikersnamen voor de drie nummers. Onder hendriks1337 vallen de eerste twee nummers. Onder 0653925815 valt het laatste nummer (oud HI abonnement).

Data verdubbeling

Per 23 Oktober gaat Internet op hetzelfde adres in. Alle databundels worden dan verdubbeld. Dat is nu blijkbaar nog niet het geval. Gaat dit per 23 Oktober vanzelf? Moet ik het hele KPNcompleet aanmeld proces opnieuw doorlopen? Dit is mij onduidelijk.

Ik hoor het graag!

Martijn

 


Je kan hier het derde nummer toevoegen. Daar kan je ook vanaf 23 oktober je vaste product(en) zoals Internet aanmelden.

Robin

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 11:52u

hendriks1337 schreef op 14 okt '15 om 11:07u

Hallo,

Zojuist met enig succes aangemeld voor KPN compleet. Echter, er zijn twee onderdelen die niet helemaal goed lijken te gaan.

Alle nummers in het portal

Er zijn 3 mobiele nummres aangemeld op hetzelfde adres. Dit is ook terug te zien in het mijnKPN portal. Echter, ik kan slechts tussen twee nummers MB's uitwisselen, het derde nummer valt daar buiten. Ik vermoed dat dat komt omdat het derde nummer een eigen login heeft. Hoe lossen we dit op?

Er zijn twee gebruikersnamen voor de drie nummers. Onder hendriks1337 vallen de eerste twee nummers. Onder 0653925815 valt het laatste nummer (oud HI abonnement).

Data verdubbeling

Per 23 Oktober gaat Internet op hetzelfde adres in. Alle databundels worden dan verdubbeld. Dat is nu blijkbaar nog niet het geval. Gaat dit per 23 Oktober vanzelf? Moet ik het hele KPNcompleet aanmeld proces opnieuw doorlopen? Dit is mij onduidelijk.

Ik hoor het graag!

Martijn

 Je kan hier het derde nummer toevoegen. Daar kan je ook vanaf 23 oktober je vaste product(en) zoals Internet aanmelden.

Robin

 
Hi Robin,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, misschien was ik onduidelijk.

De nummers vallen al onder KPN compleet. Ik krijg bijvoorbeeld wel al 5 euro korting per nummer. Echter, ik kan geen MB's uitwisselen tussen twee nummers, en ik begrijp niet waarom.

Help! :)

Reputatie 7
Badge +30


hendriks1337 schreef op 14 okt '15 om 12:25u




RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 11:52u




hendriks1337 schreef op 14 okt '15 om 11:07u


Hallo,

Zojuist met enig succes aangemeld voor KPN compleet. Echter, er zijn twee onderdelen die niet helemaal goed lijken te gaan.

Alle nummers in het portal

Er zijn 3 mobiele nummres aangemeld op hetzelfde adres. Dit is ook terug te zien in het mijnKPN portal. Echter, ik kan slechts tussen twee nummers MB's uitwisselen, het derde nummer valt daar buiten. Ik vermoed dat dat komt omdat het derde nummer een eigen login heeft. Hoe lossen we dit op?

Er zijn twee gebruikersnamen voor de drie nummers. Onder hendriks1337 vallen de eerste twee nummers. Onder 0653925815 valt het laatste nummer (oud HI abonnement).

Data verdubbeling

Per 23 Oktober gaat Internet op hetzelfde adres in. Alle databundels worden dan verdubbeld. Dat is nu blijkbaar nog niet het geval. Gaat dit per 23 Oktober vanzelf? Moet ik het hele KPNcompleet aanmeld proces opnieuw doorlopen? Dit is mij onduidelijk.

Ik hoor het graag!

Martijn

 


Je kan hier het derde nummer toevoegen. Daar kan je ook vanaf 23 oktober je vaste product(en) zoals Internet aanmelden.

Robin

 


Hi Robin,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, misschien was ik onduidelijk.

De nummers vallen al onder KPN compleet. Ik krijg bijvoorbeeld wel al 5 euro korting per nummer. Echter, ik kan geen MB's uitwisselen tussen twee nummers, en ik begrijp niet waarom.

Help! Smiley Vrolijk

 


OH, dat is gek! Kan het zijn dat je dit nummer niet in je 'adresboek' hebt op je telefoon? Of gebruik je de site?

Je kan in iedergeval wel via die link je alles-in-1 of internet abonnement binnenkort aanmelden!

Robin

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 12:56u

hendriks1337 schreef op 14 okt '15 om 12:25u

RobinFlikkema schreef op 14 okt '15 om 11:52u

hendriks1337 schreef op 14 okt '15 om 11:07u

Hallo,

Zojuist met enig succes aangemeld voor KPN compleet. Echter, er zijn twee onderdelen die niet helemaal goed lijken te gaan.

Alle nummers in het portal

Er zijn 3 mobiele nummres aangemeld op hetzelfde adres. Dit is ook terug te zien in het mijnKPN portal. Echter, ik kan slechts tussen twee nummers MB's uitwisselen, het derde nummer valt daar buiten. Ik vermoed dat dat komt omdat het derde nummer een eigen login heeft. Hoe lossen we dit op?

Er zijn twee gebruikersnamen voor de drie nummers. Onder hendriks1337 vallen de eerste twee nummers. Onder 0653925815 valt het laatste nummer (oud HI abonnement).

Data verdubbeling

Per 23 Oktober gaat Internet op hetzelfde adres in. Alle databundels worden dan verdubbeld. Dat is nu blijkbaar nog niet het geval. Gaat dit per 23 Oktober vanzelf? Moet ik het hele KPNcompleet aanmeld proces opnieuw doorlopen? Dit is mij onduidelijk.

Ik hoor het graag!

Martijn

 Je kan hier het derde nummer toevoegen. Daar kan je ook vanaf 23 oktober je vaste product(en) zoals Internet aanmelden.

Robin

 Hi Robin,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, misschien was ik onduidelijk.

De nummers vallen al onder KPN compleet. Ik krijg bijvoorbeeld wel al 5 euro korting per nummer. Echter, ik kan geen MB's uitwisselen tussen twee nummers, en ik begrijp niet waarom.

Help! Smiley Vrolijk

 OH, dat is gek! Kan het zijn dat je dit nummer niet in je 'adresboek' hebt op je telefoon? Of gebruik je de site?

Je kan in iedergeval wel via die link je alles-in-1 of internet abonnement binnenkort aanmelden!

Robin

 
Hi Robin,

Ik gebruik de website inderdaad. Ik kan onder account hendriks1337 twee van de drie nummers zien. Het derde nummer staat er niet tussen. Maar wanneer ik mijn voordelen bekijk staat het nummer er wel weer tussen. Dit heeft tot gevolg dat ik geen MB's kan uitwisselen. Zeer onhandig!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

Martijn

Hallo KPN,

Gaan we hier nog wat aan doen? Bij wie moet ik zijn? Niemand schijnt mij te kunnen helpen... IK KAN geen MB's uitwisselen tussen nummers terwijl ze WEL in KPN compleet staan....

Reputatie 7
Badge +30


hendriks1337 schreef op 15 okt '15 om 13:02u


Hallo KPN,

Gaan we hier nog wat aan doen? Bij wie moet ik zijn? Niemand schijnt mij te kunnen helpen... IK KAN geen MB's uitwisselen tussen nummers terwijl ze WEL in KPN compleet staan....

 


Nou KPN Webcare reageert vanzelf

Opgelost!

Reageer