Beantwoord

Ik krijg geen 5G met mijn gedeelde MB's

  • 13 February 2021
  • 9 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik krijg mijn internet mb’s van mijn husselpartner die ook 5g heeft en de iPhone kan bijwerken naar 14.4 of dat nu verstandig is of niet en of dat veel data verbruikt daar gaat het even niet om ik heb een abonnement zonder mb’s maar kan prima uit de voeten met de mb’s van mijn husselpartner ik krijg echter geen 5g en dat heb ik nodig om mijn iPhone 5e bij te werken ik vind dat niet eerlijk van KPN ik wil gewoon op gedeelte mb’s ook 5g

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 February 2021, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Yccucycvkvh kvju , ik begrijp niet wat MB's delen met het netwerk te maken heeft, 2, 3, 4 of 5G?

Jouw toestel moet natuurlijk wèl geschikt zijn voor 5G, maar dat staat helemaal los van het MB's delen, zijn echt 2 verschillende dingen.

 

Lees eerst mijn verhaal eens rustig 2 telefoons allebij geschikt voor 5g toch krijgt het toestel dat mb’s ontvangt 4g dekking en het andere toestel met data abonnement 5g voor een iPhone is 5g vereist om een software update te doen

Hallo @Yccucycvkvh kvju , uiteraard lees ik eerst goed voordat ik reageer. Ik reageer niet om het reageren, maar probeer iemand te helpen, waar mogelijk.

Ik heb geen verstand van Iphones, maar vind het vreemd, dat het toestel een 5G-verbinding moet hebben om een software-update te doen en het staat al helemaal los van het delen met MB's.

Succes.

 

5g of WiFi het is niet anders laat ik mijn vraag aan jou uitleggen waarom denk jij dat 4g of 5g los staat van mb’s delen graag technisch

antwoord

En een hotspot WiFi met 5g blijft op mijn toestel  4g dus Apple software denkt updaten gaat niet lukken het moet of aan de simkaart liggen en of aan de instellingen via kpn

5g of WiFi het is niet anders laat ik mijn vraag aan jou uitleggen waarom denk jij dat 4g of 5g los staat van mb’s delen graag technisch

antwoord

Hallo @Yccucycvkvh kvju , als je aan KPN een verzoek richt om MB's te delen tussen 2 toestellen, hoeven deze zelfs niet eens aan te staan, dat is een interne verplaatsing van MB's dat door KPN geregeld wordt.

 

Duidelijk antwoord maar hoe weet jij dat KPN tijdens het verplaatsen van mb’s niet iets toevoegt of weghaalt het is tenslotte gratis zodat het geen 5g kan worden

Hallo @Yccucycvkvh kvju KPN voert slechts uit wat jij vraagt, bij de 1 MB's weghalen en aan de ander toevoegen en dat heeft niets met de soort netwerkverbinding te maken.

Ik heb van iemand het verhaal gekregen dat iPhone Europa niet dezelfde antennes hebben als die in Amerika dus Nederland heeft op dit moment geen echte 5g maar een sub6 categorie dat is een veredelde 4g met bijbehorende frequenties ik weet nu dat ik altijd WiFi nodig heb om mijn toestel te updaten bedankt iedereen ik ben er klaar mee