Beantwoord

Ik krijg geen link bij MB's doneren

  • 12 January 2021
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Volgens versie 2021-007 van de Actievoorwaarden MB’s doneren onder C. punt 10 zou je, door MB’s te doneren aan een maatschappelijke partner, een SMS bericht krijgen met daarin een link naar de pagina die toegang geeft tot de maandelijkse prijsvraag. Een SMS bericht ontvang ik wel echter de link staat er niet in. Waar is deze te vinden?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 January 2021, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Aat Heikoop, op deze pagina onder punt twee kun je de prijsvraag vinden.

Reputatie 1
Badge

Beste Thomas, bedankt voor de reactie.

Het feitelijke probleem is hiermee niet opgelost omdat de link die meegezonden zou worden in de SMS er niet in zit, terwijl dit wel specifiek beschreven is in de Actievoorwaarden MB's doneren. 

Groet Aat

Reputatie 1
Badge

2e verzoek!

Beste Thomas, bedankt voor de reactie.

Het feitelijke probleem is hiermee niet opgelost omdat de link die meegezonden zou worden in de SMS er niet in zit, terwijl dit wel specifiek beschreven is in de Actievoorwaarden MB's doneren. 

Groet Aat

Reputatie 7
Badge +20

oh sorry @Aat Heikoop, ik had je reactie even gemist.
Ik heb nog even voor je gekeken maar zie de pagina nergens om een code vraagt. Voor zover ik weet moet je hier dus gewoon je gegevens in kunnen vullen en een foto kunnen uploaden.

Reputatie 1
Badge

Beste Thomas,

Dit antwoord had ik niet verwacht. Mijn vraag ging niet over een code maar over een link die, volgens de Actievoorwaarden, verzonden moet worden. 

Ik hoor graag, groet Aat 

Reputatie 7
Badge +20

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/mbs-doneren/prijsvraag.htm

Dit is de link die bedoeld wordt waar je mee kunt doen met de prijsvraag.

Reputatie 1
Badge

Goedenavond, op de één of andere manier krijg ik het lek niet boven. Nogmaals mijn vraag: volgens de actievoorwaarden MB’s doneren onder C. punt 10 zou je, door MB’s te doneren aan een maatschappelijke partner, een SMS bericht krijgen met daarin een link naar de pagina die toegang geeft tot de maandelijkse prijsvraag. Een SMS bericht ontvang ik wel echter de link staat niet in de SMS. 

Ik hoor graag waarom jullie van de actievoorwaarden afwijken.

Groet Aat 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Aat, dat zou ik eerlijk gezegd niet precies weten.

Reputatie 1
Badge

Beste Thomas, dit gaat hem niet worden. Stuur je mij even de gegevens van iemand binnen KPN die dit verder kan oppakken?

Ik hoor graag, groet Aat