Beantwoord

Ik mis verdubbeling data bij Hussel

  • 4 April 2020
  • 4 reacties
  • 1432 keer bekeken

Goede dag

Ik heb een nieuw abonnement genomen hussel mobiel 10000 mb maar die is niet verdubbeld zoals mijn andere telefoon 

Is dat normaal met hussel 

Gr andre

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 April 2020, 08:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @vakantie in turkije ,

Ja, dat is normaal met KPN Hussel. Bij de oude KPN Compleet abonnementen heb je dat voordeel wel. Denk dus goed na of het handig is om dat andere abonnement t.z.t. te verlengen. Want je kunt dat andere abonnement ook ongewijzigd laten doorlopen tegen de oude voorwaarden. 
 

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @vakantie in turkije, welkom op het forum!
Zoals ​​​​​​@Noordzee noemt zit de verdubbeling er niet meer in bij de nieuwe Hussel abonnementen.
Mocht de 10GB toch niet genoeg voor je zijn kun je altijd per eerste van de volgende maand je abonnement omhoog (of omlaag als je t niet nodig hebt) bijstellen.
Dit kun je via Je MijnKPN doen of via de MijnKPN app.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

*edit: links toegevoegd

Hoe kan ik mijn MB verhogen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Vlasta78, dat kun je via Je MijnKPN doen of via de MijnKPN app!