Beantwoord

Ik zie het telefoonnummer van mijn zoon niet bij de optie MB's delen

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

goedenavond

als ik mbs wil delen zie ik alleen het telefoon nummer van mijn vrouw, en niet die van mijn zoontje. hoe kan ik dit oplossen. ik zie zijn nummer wel bij mijn producten.

icon

Beste antwoord door Susan_ 7 February 2020, 10:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @R.Rensen, bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je een mobiel nummer bij het overzicht van MB's delen mist, dan komt het erop neer dat het nummer niet aangemeld is voor de KPN Compleet of KPN Hussel voordelen. Is het nummer sinds kort actief bij KPN? Dan kan je het nummer toevoegen door de registratie uit te breiden en het nummer aan te melden. Als het nummer aan de voorwaarden voldoet (op het juiste (factuur)adres geregistreerd staat), zal het binnen enkele werkdagen toegevoegd worden en zal ook zijn nummer zichtbaar worden bij de opties MB's delen.

Mocht het niet lukken via de website, dan kijk ik het graag even voor je na. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, klantnummer(s) en het 06-nummer waar het in dit geval om gaat (van je zoon)? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen. Alles waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Ik hoor graag van je!

Hallo @Susan_  het is gelukkig al opgelost. Maar toch bedankt

Reputatie 7
Badge +17

@R.Rensen Bedankt voor de terugkoppeling, fijn om te horen dat het ondertussen is opgelost! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. :blush:

Reageer