Beantwoord

Ik zou bij het afsluiten korting krijgen op mijn mobiel. Ik heb Kpn compleet.

Ik zou bij het afsluiten korting krijgen op mijn 2e mobiel. Ik had al Kpn compleet, w.o. 1e mobiel met korting. Nu blijkt dat mijn 2e mobiele abonnement geen extra mb en telefoon minuten waren toegevoegd. Hierover gebeld en werd onmiddellijk aangepast. Reden gevraagd: Iemand bij KPN had vergeten dit nummer aan KPN compleet toe te voegen. Dus ook even gekeken naar afrekening, waaruit bleek dat geen 5 euro was toegekend. Opnieuw klantenservice gebeld of deze korting nog verrekend wordt met afgelopen maanden. Antw.: Dat kan niet. Wij kunnen geen vergoeding geven, na overleg met teamleider. Los van het bescheiden bedrag. KPN maakt een fout, maar is niet plan er iets aan te doen. Ik noem dat maar arrogantie. Zijn er andere middelen om ze wakker te schudden.
icon

Beste antwoord door Bart_ 20 september 2018, 15:42

Dag FwimB. In de eerste plaats is het natuurlijk heel jammer dat de voordelen van Compleet niet direct zijn geactiveerd bij het afsluiten of verlengen van je tweede mobiele nummer. Compleet is geen onderdeel van je contract, maar een losse voordeeloptie die we onze klanten kunnen bieden. Het is dus ook belangrijk om zelf goed in de gaten te houden of de aanmelding is gelukt. Je kunt jezelf altijd aanmelden, bijvoorbeeld via sms. Je hebt het over een 'aantal maanden' in je verhaal. Het is je niet eerder opgevallen dat de voordelen niet actief waren? Om hoeveel maanden gaat dit?

Ik wil met alle plezier nog even met je meekijken. Ik heb dan wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en het betreffende mobiele nummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag FwimB. Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Als je mijn hulp nog nodig hebt lees ik het graag!
Reputatie 7
Badge +18
Dag FwimB. In de eerste plaats is het natuurlijk heel jammer dat de voordelen van Compleet niet direct zijn geactiveerd bij het afsluiten of verlengen van je tweede mobiele nummer. Compleet is geen onderdeel van je contract, maar een losse voordeeloptie die we onze klanten kunnen bieden. Het is dus ook belangrijk om zelf goed in de gaten te houden of de aanmelding is gelukt. Je kunt jezelf altijd aanmelden, bijvoorbeeld via sms. Je hebt het over een 'aantal maanden' in je verhaal. Het is je niet eerder opgevallen dat de voordelen niet actief waren? Om hoeveel maanden gaat dit?

Ik wil met alle plezier nog even met je meekijken. Ik heb dan wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en het betreffende mobiele nummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer