Beantwoord

In afwachting van welkomscadeau: Philips smart tv

  • 5 October 2021
  • 4 reacties
  • 279 keer bekeken

Ik ben in juni overgestapt naar KPN. Ik zou een Philips smart tv ontvangen ter waarde van 299 euro. deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Een maand geleden heb ik gebeld. Ik kreeg de bevestiging dat in het systeem te zien was dat ik die keus had aangegeven. Inmiddels zijn we 3 maand verder, en heb ik nog steeds geen TV ontvangen.  Ik denk dat KPN niet zoveel geduld zou hebben als ik 3 maand niet zou betalen.  

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 7 October 2021, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Herman663, leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :green_heart: Ik snap dat je na drie maanden het wachten wel een beetje beu bent. Heb je al wel een Track & Trace voor jouw welkomstcadeau ontvangen? Hiermee kan je de levering van jouw soundbar volgen. Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Indien je nog geen e-mail van ons ontvangen hebt, lijkt het me goed als ik even mee kijk. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Dag Denise, ik heb wat gegevens toegevoegd. het klantnummer lijkt me het belangrijkste. In reactie op je aannames in je antwoord wil ik graag benadrukken dat ik op geen enkele manier bericht heb ontvangen. Ik begrijp dat je het wil laten voorkomen of ik iets over het hoofd heb gezien, maar daar is geen sprake van. Ik ben in jullie werkproces over het hoofd gezien, en dat geeft een slecht gevoel. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je inderdaad gekozen hebt voor de gratis Philips Smart TV. Ik zie ook dat er nog geen e-mail met meer informatie is verstuurd. Ik heb ons logistieke team aangestuurd om hier naar te kijken. Je ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met Track & Trace.

Ik heb gisteren de televisie kunnen afhalen bij de buren. Dank voor je inzet Denise; vanaf mijn melding hier op het forum is het snel opgelost.  (nog een verontschuldiging overwogen?)   Â