Beantwoord

Ineens een onbekend mobiel nummer in mijn gegevens, ongewenst KPN Compleet

• 26 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 316 keer bekeken

Beste KPN,

Het viel ons deze week op dat onze zenderlijst op sommige nr's anders is. We hebben alweer een hele tijd geen Pluspakket meer. Er lijken weer zenders geactiveerd te staan uit dat pakket.
MijnKPN er eens bijgehaald. Blijkt dat we KPN Compleet geactiveerd hebben staan met een voor ons onbekend mobiel nummer. Maar toen viel er een kwartje;
We hebben onlangs twee KPN enveloppen ongeopend retour gezonden (retour afzender KPN, één richting Groningen uit mijn hoofd, die andere weet ik niet meer). Deze waren namelijk geadresseerd aan de oude bewoner op ons adres.
Dus ik verwacht dat dit onbekende mobiele nummer van deze oude bewoner is.
Fouten kunnen er altijd gemaakt worden (ook door de oude bewoner), maar ik hoop natuurlijk wel dat dit zo snel als mogelijk gecorrigeerd wordt.

Vriendelijke groet,
Dimitri
icon

Beste antwoord door Justin_ 31 augustus 2016, 09:28

Hoi Dimitri, bedankt voor je gegevens. Ik heb ervoor gezorgd dat Compleet gedeactiveerd is. Het Pluspakket is inmiddels ook weer uit je abonnement verwijderd.

Ook heb ik voor je gecheckt of het 06-nummer van de oude bewoner in onze systemen nog op jouw adres stond. Dit is niet het geval. Je zult dus ook niet meer opnieuw plotseling Compleet zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dimitri, welkom terug op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit graag zo snel mogelijk gecorrigeerd ziet. Reageer op m'n privébericht, dan maak ik dit voor je in orde.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dimitri, bedankt voor je gegevens. Ik heb ervoor gezorgd dat Compleet gedeactiveerd is. Het Pluspakket is inmiddels ook weer uit je abonnement verwijderd.

Ook heb ik voor je gecheckt of het 06-nummer van de oude bewoner in onze systemen nog op jouw adres stond. Dit is niet het geval. Je zult dus ook niet meer opnieuw plotseling Compleet zijn.
Het betreft overigens inderdaad het mobiele nummer van de oude bewoner. Dat hebben we gecheckt. Gr. Dimitri
Hoi Justin! Ik heb je het privébericht gestuurd. Alvast bedankt voor je hulp! MVG Dimitri
Justin, erg bedankt voor je snelle, goede en vriendelijk hulp! MVG Dimitri

Reageer