Beantwoord

Inloggegevens Spotify kwijt

  • 29 March 2020
  • 4 reacties
  • 336 keer bekeken

Ik ben de inlogggegevens van mijn Spotify Premium account kwijt. Ik kom enkel nog maar in mijn oude Free account. Kunnen jullie me helpen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 April 2020, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Reefel, welkom op het forum! 
Ik kijk graag even met je mee, Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij ook je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Mijn vraag is exact dezelfde als die van Reefel hierboven.

Ook ik kom alleen in mij Free spotify account en kan het niet koppelen aan mijn premiumaccount dat ik heb via KPN heb. Kunt u mij helpen.

Reputatie 7

Hoi @Loosje1970, welkom op het forum. Als ik je goed begrijp heb je het geprobeerd te koppelen maar lukte dat niet, waar heb je het koppelen precies geprobeerd en wat gebeurde er toen?

Zou je daarnaast ook kunnen kijken of het lukt door Spotify te activeren op deze pagina: Activeer Spotify Premium? We hebben ook een topic met meer tips en antwoorden over het gebruik van Spotify Premium: Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account.

Laat je weten wat het resultaat is als je het op die manier probeert? Als het nodig is kijken we dan verder met je mee.