Beantwoord

internet en telefoon + 2 mobiele nummers

  • 9 August 2019
  • 11 reacties
  • 290 keer bekeken

Wij hebben internet + telefoon thuis en 2 mobiele nummers. Nu begrijp ik als we KPN compleet invullen dat we voordelen krijgen maar ik zie de dubbele data Van 2000 naar 4000 nergens terug. Doen we iets fout? Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 August 2019, 16:14

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @henkfia, welkom op het forum. Als je verschillende producten van ons combineert kun je behoorlijk wat voordeel krijgen. Daar kun je ook gebruik van maken wanneer je een mobiel abonnement hebt i.c.m. internet met of zonder tv. Als je Compleet bent of wordt, levert je dat in elk geval al € 5,- korting per maand per mobiele aansluiting op, krijg je een verdubbeling van mb's(en evt. belminuten), krijg je een gratis zenderpakket mocht je later nog een tv abonnement bij ons afsluiten.(Fox Sports of het Pluspakket), je kunt ook mb's delen met de rest van het gezin en onderling gratis bellen. Als je nog geen gebruik maakt van deze voordelen, kan ik je aanmelden. Zou je de mobiele nummers, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Hallo Marina,

Ik heb alle gegevens in mijn forumprofile ingevuld!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @henkfia, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. De mobiele abonnementen die op jouw adres staan, hebben 1000MB. Deze worden verdubbeld door KPN Compleet naar 2000MB. Dit kun je ook terugvinden op je overeenkomst en facturen. Ook de rest van de voordelen zijn actief. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, hoor ik het graag.
Reputatie 7
Zijn dat dan oudere abonnementen immers er bestaat naar mijn weten helemaal geen abonnement met een databundel van 1GB.
Reputatie 7
Badge +19
Klopt @wjb, Het gaat hier over het basis abonnement van de mobiele abonnementen van 2017.
Reputatie 7
Badge +19
@henkfia Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Ja is beantwoord, wat ik nu begrijp is als mijn volgende periode (abonnement) inga dan heb ik voor hetzelfd bedrag 2000mb maar omdat dit van 2017 is is het maar 1000mb. is eigenlijk niet veel als je abonnementen van andere providers zie.
Reputatie 7
Badge +19
Je gaat van 1GB naar 2GB door de verdubbeling van KPN Compleet. Een ander voordeel is € 5,00 korting. Dus in die zin zijn de voordelen al een stuk gunstiger. Wanneer je kunt verlengen, dan zou je goedkoper uit zijn naar verhouding met een basis abonnement uit onze huidige linie. Helaas is dat pas in januari 2021 😞
Badankt voor je antwoord we sluiten dit af.
Reputatie 7
Badge +24
Euhm... een abonement van 2017 loopt toch dit jaar af? Niet pas volgend jaar?
Reputatie 7
Badge +19
@Nick83, Het is nog een propositie van 2017. Die zijn dit jaar pas gewijzigd naar nieuwere abonnementen. 🙂

Reageer