Beantwoord

JBL box gewonnen maar geen e-mail ontvangen

  • 7 December 2019
  • 6 reacties
  • 216 keer bekeken

Goedemorgen… 

Zojuist een pakketje met een bidon, sporttas en een brief erin ontvangen met daarin de mededeling dat wij prijswinnaar zijn van ook nog een JBL go speaker. In de brief staat dat we een email hebben ontvangen met daarin de bestel-instructies voor de speaker… helaas hebben wij geen mail met bestelinstructies ontvangen.

Hoe gaat dit verder in z’n werk?

icon

Beste antwoord door Jpost 10 December 2019, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi J, welkom op het forum. 

Ook voor jou heb ik dit nagevraagd. Ik wacht even een reactie af, ik verwacht dat ze het mailtje alsnog gaan sturen. Ik wacht een reactie af. 

Goedemorgen Alex,

Bedankt voor je berichtje, ik wacht het nog even af. Kennelijk klopt het proces, zoals dat omschreven staat niet helemaal met de werkelijkheid.

Fijne zondag!

 

Reputatie 7
Badge +28

In het reglement staat dat ze er een maand over doen om contact op te nemen. En het is nu pas 8 dagen in de nieuwe maand. Dus vermoedelijk komt de e-mail later nog. 

Reputatie 7
Badge +24

@Jpost Zou je het nu nogmaals na willen kijken in je inbox? Als het goed is heb je nu een e-mail van ons. 

@Alex_P het is helemaal in orde! Bedankt 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen en graag gedaan.