Beantwoord

Kan 1 nummer van Compleet niet in MijnKPN inzien.

  • 29 september 2015
  • 1 reactie
  • 222 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben KPN Compleet, en 2 mobiele nummers. 1 Nummer is sinds vorige week toegevoegd.

Ik kan deze wel zien in mijn kpn, maar ik kan het verbruik niet zien.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Met vriendelijke groet,

Marina Riemslag

Admin: titel van je bericht aangepast i.v.m. betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Cindy_ 2 oktober 2015, 12:17

Hoi Marina, 

Wat leuk om je op ons forum te zien, hartelijk welkom! Is dat een nummer dat vanaf een andere provider komt? Dan kan dat het verklaren, dat duurt soms even voordat je het verbruik ziet. Als dat het niet is, laat het me dan even weten  :). 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marina, 

Wat leuk om je op ons forum te zien, hartelijk welkom! Is dat een nummer dat vanaf een andere provider komt? Dan kan dat het verklaren, dat duurt soms even voordat je het verbruik ziet. Als dat het niet is, laat het me dan even weten  :). 

Met groet, 

Cindy

Reageer