Beantwoord

Kan geen MB delen met dochter

  • 15 July 2020
  • 9 reacties
  • 159 keer bekeken

Wij hebben kpn compleet. Mijn jongste dochter heeft nu ook een simkaart. Ze staat wel bij ons in het overzicht, maar we kunnen geen MB's delen met haar.

Ik heb er al contact over gehad. Toen bleek dat het het nummer op een verkeerde ID stond.

DMV contract overname zou het opgelost moeten zijn maar het lukt nog steeds niet.

 

In mijnkpn zien we het nummer staan, en ook haar naam. Alleen bij MB's delen staat ze er niet tussen. Als ik haar wil toevoegen dan krijg ik een foutmelding.

 

Kan iemand voor mij achter de schermen meekijken?

 

Groetjes Chantal

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 July 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Chantal. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen MB's kan delen met jouw dochter. Zou je in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel willen aangeven vanaf welke nummer je MB's wilt delen en wat het nummer van jouw jongste dochter is? Dan kijk ik of ik iets kan vinden. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Hoi Vikash,

Ik heb het erbij gezet, met ook het nummer van mijn man erbij.

 

Dank je alvast voor het nakijken.

 

Groetjes Chantal

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het nummer van jouw dochter toegevoegd aan jouw KPN compleet huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen?

Hoi Vikash,

 

Het is gelukt! Super bedankt en een fijne dag!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het nummer van jouw dochter toegevoegd aan jouw KPN compleet huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen?

Het is gelukt! Super bedankt en een fijne dag!

 

@Cchantall Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Fijne dag! :relaxed:

Ik heb hetzelfde probleem. Zie nr wel in kpn app, maar niet bij mb's delen.

Gr Mirjam en zoon Siem 

Ik heb hetzelfde probleem. Zie nr wel in kpn app, maar niet bij mb's delen.

Gr Mirjam en zoon Siem 

Hallo @awl , je hebt al 2x dezelfde vraag elders gesteld, is niet zinvol, je wordt er niet sneller mee geholpen en geeft alleen maar verwarring.

 

Excuus,

Niet mijn bedoeling,.

Kon bericht niet meer terugvinden 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @awl. Ik help je verder in jouw eigen topic