Vraag

kan geen mb delen met dochter in de app en web variant

  • 4 March 2020
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

Beste 

ik kan met mijn dochter geen mb delen en andersom ook willen jullie hier iets aan doen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tommie van den heuvel welkom op het Forum! Hebben jullie wel allbei een KPN abonnement(geen Telfort) en staan deze op het zelfde adres?
 Ik kijk graag even met jullie mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij ook de 06-nummers willen vermelden en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je iban?
 

Nou laat maar ik ga gewoon weg bij kpn na het einde van onze contracten .beetje belachelijk vind je ook niet dat  kpn Telfort overheveld naar  kpn en dan blijven vervolgens de voorwaarden gewoon de Telfort voorwaarden Dusssss geen mb’s delen omdat dat nog wel Telfort voorwaarden zijn en geen kpn 

Reputatie 7
Badge +11

@Tommie van den heuvel 

 

Als je wel MB's wilt kunnen delen kan dat, als je jouw abonnement wijzigt naar een KPN abonnement. De Telfort voorwaarden, zoals het meenemen van de MB's of de eventuele CombiVoordeel verdubbeling, vervallen dan. Daarmee zal je onder de KPN hussel voorwaarden vallen. 

Zie ook Geen MB's delen met Telfort abonnement

Dat gaat niet gebeuren want dan heb ik nog maar 2000mb over maar ik weet genoeg 

we zijn er weg van bij kpn 

Hallo @Tommie van den heuvel bij Telfort kun je tot 2 maanden meenemen naar de huidige maand en bij KPN kun je mb''s delen of doneren, het is maar net wat je voorkeur heeft.

 

Ja Jan laat maar heb toen voor Telfort gekozen omdat ze op het kpn netwerk zitten wat wel een heel goed netwerk is en omdat Telfort goedkoper was ik ga niet bij kpn blijven simpelweg omdat ze te duur zijn tov sommige concurrenten 

ik zou graag mijn contract ontbinden omdat Telfort kpn geworden is en ik destijds niet gekozen heb om bij kpn klant te zijn 

Reputatie 7
Badge +20

Het enige wat veranderd is voor de telfort klanten is de benaming, alle voorwaarden(zoals MB's meenemen en niet kunnen delen) en tarieven zijn het zelfde gebleven.
Mocht je toch overwegen op te willen zeggen hierom wil ik je doorverwijzen naar mijn collega's van de afdeling opzeggingen. Zij zijn bereikbaar op 0800-0402 of via het terugbelformulier op onze site