Beantwoord

Kan geen MB's delen

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Heb het zelfde probleem kan geen mb delen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 February 2020, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Wesleypet, welkom op het forum. We gaan samen kijken waarom MB's delen niet lukt. Wat gebeurt er als je probeert te delen, zie je het nummer waar je heen wilt delen niet staan, krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders? 

Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN ook op je forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Beste Jasper hij geeft aan maak huishouding aan 

wesley Pettinga 

***

***

mijn nummer is ***

van mijn vrouw is ***

mijn dochter ***

mijn zoon ***

mijn laatste cijfers van Iban zijn ***

 

met vriendelijk. Groet

wesley pett

 

Admin: alle privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @Wesleypet, zoals je ziet heb ik de gegevens uit je bericht gehaald en verplaatst naar je profiel. Als het hier in het topic staat is het openbaar en voor de hele wereld te zien, i.v.m. privacy is dat niet handig natuurlijk.

Ik heb alle 4 de nummers nagekeken en het klopt inderdaad dat je geen MB's kunt delen. De nummers van jou en van jouw vrouw zijn van Telfort overgekomen, met behoud van de voorwaarden. Binnen de Telfort voorwaarden kon je geen MB's delen, waardoor dat nu ook niet mogelijk is. In plaats daarvan kunnen jullie je data meenemen naar de volgende maand. Zie ook het Telfort mobiel wordt KPN topic, daarin wordt dit en meer uitgelegd. Het nummer van jouw zoon is zo te zien prepaid, het MB's delen is alleen mogelijk bij KPN abonnementen en prepaid is geen abonnement.

Het nummer van jouw dochter is een Kids Sim, daarmee kunnen wel MB's gedeeld worden. Doordat de andere 3 nummers geen MB's kunnen delen kan dit nummer er ook geen gebruik van maken.