Beantwoord

Kan geen MB's delen

  • 9 February 2021
  • 13 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb recent een nieuw nummer/sim afgesloten naast drie andere nummers op hetzelfde adres. Het nummer is toegevoegd aan mijnkpn en is een hussel nummer. Ik kan echter geen mb’s delen met het betreffende nummer, wel met de andere 2 nummers. Kan iemand van KPN dit checken? Gegevens staan in mijn profiel :-)

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 February 2021, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Vallen die 3 andere abonnement nog onder kpn compleet

Nee, het is allemaal hussel

Heb je dit abonnement al gekoppeld in je mijn Kpn 

Ja, dat had ik ook al geschreven

Sorry overheen gelezen , kan verkeren zei Brederode 

Neem deze link eens door 

 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Die heb ik al geprobeerd, komt een foutmelding op

 

“ 

Aanmelden voordelen lukt (nog) niet

Je aanmelding lukt niet, of je bent al aangemeld. “ 

Zijn de abonnementen allemaal van KPN of zitten er ook TFT (telfort) tussen

alleen kpn

Vul je forumprofiel aan met je 06 nummer en de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van je IBAN in op het prive gedeelte dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @javaboon, bedankt voor je bericht en voor het invullen van de benodigde gegevens om het na te kunnen kijken. 

Die heb ik al geprobeerd, komt een foutmelding op

“ Aanmelden voordelen lukt (nog) niet

Je aanmelding lukt niet, of je bent al aangemeld. “ 


Jammer dat dit niet gelukt is: ik heb dat bij deze alsnog voor het betreffende nummer gedaan. Het nummer stond nog niet aangemeld voor de KPN Hussel voordelen en daarom lukt het delen van MB's nog niet. Er miste ook een Hussel korting van €2,50 per maand: de korting voor de periode van ingangsdatum contract tot en met de datum van vandaag, heb ik bij deze alsnog gecrediteerd. Dat wordt automatisch verrekend met de eerstvolgende factuur!
Laat je mij weten of je het nu wel lukt om MB's te delen met het nummer?​​​​​​​

Thanks, het werkt nu wel.

Reputatie 7
Badge +16

Top! Dank je wel voor jouw terugkoppeling!