Vraag

Kan geen MB's delen en zou Google Chromecast bij bestelling krijgen

  • 6 October 2021
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik kan opeen geen mbs meer delen met een van mijn nummers en ik had een bestelling geplaats en zou een google chrome cast erbij krijgen en dan nog is het feit dat ik me abbonnement verleng en vervolgens al 2 weken op die telefoon wacht betaal wel dik elke maand aan kpn pff gezeik iedere keer krijg ik dan ook korting bij iedere fout die ik tegenkom dannzou ik inmiddels een gratis abbonement hebben

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @T v rooy. Dat is natuurlijk lastig dat je ineens geen MB's meer kunt delen. Ik wil graag eens met je meekijken naar hoe het zit. Ik zie dat je wel wat gegevens hebt ingevuld in je profiel, maar ik zou graag nog het mobiele nummer willen weten waarmee je niet meer kunt delen en dan ook gelijk het mobiele nummer van het abonnement waar je het daarna over hebt (Google Chromecast bedoel je waarschijnlijk een Google Nest Hub mee aangezien wij geen Chromecast weggeven)
Je kunt deze gegevens plaatsen bij: persoonlijke opmerkingen in je profiel.
Geef je hier nog een reactie zodra je je profiel hebt aangevuld?

Het nummer waarmee ik niet meer kan  delen is ******** en het nummer van die google nest is *********** die heb ik verlengt per 19-9

Het nummer is wel aangemeld maar staat niet tussen de nummmers waarmee ik kan delen mvg thor

Admin: nummers verplaatst, alleen zichtbaar voor moderators

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb de figuurlijke schop tegen de husselvoordelen aan gegeven, als het goed is kun je nu weer delen met de nummers onderling.
Qua toestel, ik zag dat je een toestel hebt besteld die inderdaad niet op voorraad was. Het goede nieuws hierin is, dit toestel komt vandaag weer binnen bij ons en zal dan ook snel aan jou worden uitgeleverd :grinning:
De Google Nest Hub kun je claimen via deze link

Kom je hier zo verder mee?

Reputatie 6
Badge +10

@T v rooy ik heb geen antwoord meer van je mogen ontvangen. Is het verder goed gekomen? Zo niet dan verneem ik dit heel graag van je.