Beantwoord

Kan maar gedeeltelijk MB delen

  • 12 November 2019
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb net een nieuw nummer toegevoegd aan compleet . heb nu 3 nummers er in staan ( 2 bestaande en 1 nieuwe dus )

Ik kan maar vanaf 1 nummer mijn MB delen naar 1 ander nummer die in compleet staat .

Terwijl er nog 1 ander nummer in staat . ( mijn nieuwe nummer )

Ik kan dus niet aan alle nummers MB's toe wijzen . Maar alleen maar aan 1 nummer 

vanaf dat ene nummer waar ik wel MB aan kan toe wijzen , kan ik ze ook niet meer ter delen .

 

Kan KPN dit oplossen ?

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 November 2019, 10:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Pascal1974, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Kan het zijn dat het nieuwe 06-nummer nog niet aangemeld is voor de gezamenlijke voordelen? Wil je eens kijken wat je voor melding krijgt als je het nummer toevoegt aan je huidige KPN Compleet registratie, door middel van dit online formulier?

Mocht dat niet lukken, dan kijk ik graag het een en ander voor je na. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer waar je niet mee kan delen? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.


Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Pascal1974, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

alles is opgelost . Ik had het al even via een chat gedaan .

Het moest inderdaad even gekoppeld worden met Hussel

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor je terugkoppeling @Pascal1974  :slight_smile:  En goed om te lezen dat het voor jou opgelost is!

Reageer