Beantwoord

Kan nieuw mobiel nummer niet toevoegen om MB's te delen

  • 3 March 2020
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik heb een sim-only (hussel) abonnement afgesloten, maar kan het nummer niet toevoegen om MB's te delen (toevoegen aan KPN Compleet)

icon

Beste antwoord door Tycha 3 March 2020, 11:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @edeijk 

Als je inlogt op MijnKPN  en vervolgens klikt op ‘Producten’, dan krijg je de mogelijkheid om producten toe te voegen 

Zie ook https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/mobiel-nummer-koppelen-aan-mijnkpn-491341

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @edeijk en welkom op het forum! Is het met de tips van Tycha gelukt om MB's te delen? Controleer ook of dit nummer is aangemeld voor KPN Hussel/Compleet, dan gaat het hopelijk goed! :grin:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Beste Sanne_M ik heb telefonisch contact gehad met KPN en het probleem was dat het abonnement nog niet was toegevoegd/geactiveerd voor KPN Compleet. Dit is door de medewerkster aangepast en nu is MB's delen mogelijk en de korting is van kracht. Dank je voor je support/reactie.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat de oplossing gevonden is! Graag gedaan, bedankt voor de terugkoppeling. :smile:

Reageer