Hoi! Ik krijg mijn telefoonnummer niet toegevoegd aan ons huishouden? Kan dit verholpen worden? Groetjes
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Karina20
Bekijk origineelHoi! Ik krijg mijn telefoonnummer niet toegevoegd aan ons huishouden? Kan dit verholpen worden? Groetjes
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Karina20
Bekijk origineelWelkom
bedankt voor je reactie maar inmiddels al opgelost! dankejwel :)
Ik heb hetzelfde probleem, kan een nieuwe nummer niet toevoegen aan huishouden. En dus op de eerste factuur geen korting gerekend.
Hi
Probeer je het nummer toe te voegen via het formulier Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden? en lukt dat niet?
Ik kijk graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens: wil je deze aanvullen in jouw profiel?
Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? Dan kan ik voor je aan de slag!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.