Kansloos!! Compleet vs Hussel

  • 21 November 2019
  • 11 reacties
  • 513 keer bekeken


InĀ augustus en oktober voor mijn dochters een sim-only afgesloten, want dan hebben ze namelijk dubbele data als ik ze toevoeg aan compleet. Wat blijkt voor het abonnement in oktober geldt het niet meer want we heten nu Hussel. Dit terwijl het nieuwe abonnement gewoon onder het compleet overzicht zichtbaar isā€¦

Beste KPN, dank voor de goede communicatie en duidelijkheid. Kortom nu een duurder abonnement en minder MB's dan voor de overstap. Was ik maar bij het oude gebleven!!Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Tsja dat is balen. Maar sinds oktober bestaat compleet niet meer en zijn er nieuwe abonnementen. Ik zou denken dat het je niet kan zijn ontgaan want wat hebben ze veel reclame gemaakt en dat doen ze nog voor Hussel. Ik ben bang dat er niets aan te doen is.

Gaat om het feit dat het exact hetzelfde abonnement is met op 1 na dezelfde voorwaarde die niet duidelijk gecommuniceerd is!! Geen dubbele data wordt namelijk niet duidelijk gecommuniceerd, alleen de punten die hetzelfde blijven. Alleen de Korting en onderling bellen. Heb dus nu 4 abonnementen waarvan er 1 afwijkt.

Badge +19

Dat dubbele data niet vermeld wordt is wel logisch het zijn nieuwe producten. Als ik in de winkel iets koopt en er staat vernieuwd recept op dan staat het oude recept er ook niet op. Maar misschien dat een medewerker nog iets uit de hoge hoed kan toveren maar ik vrees van niet. De medewerkerĀ reageert binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.Ā 

Hiernaast wil ik ook wel even toevoegen dat dit wel een kansloze actie is en het lijkt een beetje op mijn situatie. Ik ben einde zomer overgestap (van Ziggo) met ook nog een lokkertje dat als ik mobiel (na afloop abonnement, zelfs een reminder aan laten zetten voor deze overstap) nog over zou zetten naar KPN ik dan korting Ć©n een gratis TV-pakket zou krijgen, maar nee, we geven het nu een ander hip naampje en daarbij minder korting op je pakket.

Kortom, ik ben niet overgestapt want zelfs met die 5 euro korting zijn ze nog steeds duurder dan mijn huidige provider waar ik ook nog 1GB meer data krijg.

Mijn punt: als je een klant ergens lekker mee maakt en die besluit over te stappen, bied dan coulance aan in de korte periode na het overstappen, daar maak je iemand namelijk blij mee en die geven dan weer positieve reclame richting anderen. Dit werkt juist averechts ;)

Reputatie 7
Badge +15

@e-smeetsĀ Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat het qua timing zo ongelukkig is uitgepakt. WatĀ @Joep1965Ā klopt inderdaad wel, vanaf 08-10 zijn we gestart met Hussel. Zou je voor mij het mobiele klantnummer waar het om gaat nog willen aanvullen in je forumprofiel? Dan ga ik voor je kijken of ik nog iets voor je kan doen.Ā 

Beste @Rutger_Ā , dank voor je reactie.Ā ik heb het klantnummer toegevoegd aan het forumprofiel en hoop natuurlijk op een goede afloop.

Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@e-smeetsĀ Ik heb de gegevens er even bij gepakt en ik zie inderdaad terugkomen wat je bedoelt. Het Hussel abonnement is van oktober, en deze bevestiging zie ik ook terugkomen. Aan het abonnement zal ik helaas niets kunnen veranderen. Binnen KPN Hussel heb je wel de mogelijkheid om het abonnement tussentijds te verhogen, stel dat je er voor zou kiezen om het abonnement bijvoorbeeld te verhogen naar 5GB maandelijks dan zou je hiervoor maandelijks ā‚¬ 2,50 meer betalen. Mocht dit teveel zijn dan kun je ook altijd weer naar beneden schakelen.Ā 

Verder ben ik bang dat excuses aanbieden voor de moeizame communicatie het enige is dat ik kan doen.Ā 

@Rutger_Ā Ā Toch is het jammer dat coulance niet voorkomt in het woordenboek van KPN en zeker na al jaren vast klant te zijn voor zowel mobiel als thuis, kortom kansloos dus!!Ā Het aanpassen en dus verhogen van het abonnement is natuurlijk geen optie. Ben nu al duurder uit voor hetgeen wat ik krijg dus ik ga zeker niet nog meer uitgeven. Zal eerder overwegen om alle abonnementen op te zeggen en over te stappen. Ondanks dat het mijn eigen fout is ben wel teleurgesteld in de regeltjes die KPN hanteert.

Ā 

@Rutger_Ā toch nog even een opmerking.Ā 

Want tot mijn verbazing zie ik dat het bij Telfort wel kanā€¦.. en dat is toch ook onderdel vanĀ KPN (al 15 jaar). Daar zegen jullie het volgende:

Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement! (https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm)

Dus waarom kan dit niet bij een bij een nieuw KPN abonnement en terwijl ik ook KPN Compleetvoordeel heb.

Ā 

Ā 

Ā 

Heb mijn glasvezel abonnement nog steeds volgens de voordelen van 2012.... Elke nieuwe vorm was een verschraling van de pakketten en opties.... Ben compleet met glasvezel en twee mobiele abonnementen.... En geen haar op mijn hoofd die zegt verlengen naar de Hussel...

Reputatie 7
Badge +15

@e-smeetsĀ Telfort is inderdaad een dochteronderneming van KPN met hun eigen portfolio. KPN is sinds 8 oktober over naar de Hussel abonnementen, voor Telfort geldt dit niet. De voordelen waar over gesproken wordt zijn de compleet voordelen bij Telfort en de Hussel voordelen bij KPN. Dit staat iets lager op de genoemde site ook vermeld. Ik kan mij voorstellen dat je in dit geval teleurgesteld bent in de regels van KPN. Alleen gaat het bij ons om het nieuwe Hussel portfolio en kan ik hier niet van afwijken.Ā