Beantwoord

Kidspakket verwijderen

  • 15 December 2019
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

Hallo,

 

Aangezien ik nu het pluspakket gratis krijg bij mijn kpn compleet bundel. Wil ik graag het kidspakket verwijderen, aangezien ik hier nu €4.99 per maand voor betaal, maar dezelfde zenders in het gratis pluspakket zitten.

Via de app kan ik om een of andere reden het kidspakket niet zelf verwijderen.

Waarom is dit?

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 December 2019, 22:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

De app ondersteunt niet alle mogelijkheden. Via Mijn KPN heb je meer mogelijkheden om wijzigingen door te voeren. 

Heb je al via de computer (of evt via de telefoon) ingelogd op Mijn KPN? 

Anders kun je het ook regelen door te bellen met 0800-0402 of je maakt gebruik van de LiveChat functie

 

Noordzee, bedankt voor uw reactie.

 

Ik heb het via zowel de app op mijn telefoon als op mijn internet geprobeerd (via telefoon) maar de button om het pakket te verwijderen is grijs. Kan er niet op klikken helaas. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Dat is lastig te beoordelen. Mogelijk is er nog een andere wijziging gaande. 

Anders kun je het ook regelen door te bellen met 0800-0402 of je maakt gebruik van de LiveChat functie

Dat lijkt me voor nu het handigste. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Suus1608. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het Kidspakket te verwijderen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als het nog niet gelukt is, dan kan ik het pakket ook voor je verwijderen. Laat je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in jouw KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je of het is gelukt. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het Kidspakket inmiddels al is verwijderd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer