Vraag

Kijk, dat is nu leuk meegenomen :)

Reputatie 7
Badge +14
Een complimentje voor KPN :) 

Vanaf beging volgende maand ga ik naast mijn KPN mobiele abbonement ook alles in een afnemen(Het zit al in de pijplijn 🙂 ), ik had iets van: Ach, ik vraag maar alvast KPN compleet aan. Dan kan men gelijk op de knop drukken wanneer mijn alles in een pakket wordt aangesloten.

Opeens kreeg ik een mailtje van KPN met de melding dat men "alvast" een aantal van de voordelen had geactiveerd 🙂 Altijd leuk mee genomen en een positieve verrassing :) 

Bedankt KPN! :) 

21 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Dank je voor het compliment, Sjors! 't Is een van de nieuwe dingen die we met Compleet doen tegenwoordig. Goed om te horen dat het aanslaat 😃

https://

Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag 

Wat ook mooi meegenomen is dat ik een SIM-Only abonnement heb, en geen DATA-bundel.

Nu kon ik via MijnKPN-app wel zo'n éénmalig 250 MB bundel aanzetten voor € 2,50. Maar dat kan ik iedere maand weer opnieuw aanzetten! En dan betaal ik normaal € 7,50 p.m. Maar nu met 2,50 erbij, maar € 10,- p.m.! En onderweg hoef ik niet te internetten. Het is meer dat ik WhatsApp kan gebruiken! Hopelijk blijft deze extra'tje in de app. 😉

Reputatie 7
Badge +14
Ach ja, het zijn de kleine dingen die net het verschil maken :) 

Reputatie 7
Badge +26

DennisDatema68 schreef op 19 apr '16 om 11:57u

Goedemiddag @Erik_

Wat ook mooi meegenomen is dat ik een SIM-Only abonnement heb, en geen DATA-bundel.

Nu kon ik via MijnKPN-app wel zo'n éénmalig 250 MB bundel aanzetten voor € 2,50. Maar dat kan ik iedere maand weer opnieuw aanzetten! En dan betaal ik normaal € 7,50 p.m. Maar nu met 2,50 erbij, maar € 10,- p.m.! En onderweg hoef ik niet te internetten. Het is meer dat ik WhatsApp kan gebruiken! Hopelijk blijft deze extra'tje in de app.

Ja hoor, Dennis, dat blijft! Zie ook deze pagina.

Reputatie 7
Badge +16
Maar in de voorwaarden staat dit: https://

En ik heb een SIM-Only 100 abonnement. Daar zit geen internetbundel bij. En gelukkig kan ik toch van die extrabundel gebruik maken. Hoe zit dat nou dan?

Reputatie 7
Badge +26
Hmm, dan ga ik twijfelen. Ik heb het bij nagevraagd, want Cindy weet dit soort dingen :) Daaruit blijkt dat ik het mis heb. Jij hoort deze internetbundel niet te kunnen activeren. Ik verwacht dan ook dat dit binnenkort weer uit de app zal verdwijnen. Werkt het wel? Want anders crediteer ik je de €2,50 die het gekost heeft.

Reputatie 7
Badge +16

Erik_ schreef op 20 apr '16 om 16:20u

Hmm, dan ga ik twijfelen. Ik heb het bij @Cindy_ nagevraagd, want Cindy weet dit soort dingen Smiley Vrolijk Daaruit blijkt dat ik het mis heb. Jij hoort deze internetbundel niet te kunnen activeren. Ik verwacht dan ook dat dit binnenkort weer uit de app zal verdwijnen. Werkt het wel? Want anders crediteer ik je de €2,50 die het gekost heeft.

Ja, het werkt wel:https://

En gewoon ook 4G. Maar waarom zou ik het niet mogen? Ik betaal er toch voor! Ook al heb ik geen internetbundel. En het is voor jullie weer inkomsten, & 😉 Ja bedoel eigenlijk voor de KPN dan.

Reputatie 7
Badge +26
Het is een keuze van KPN dat de budget abonnementen geen MB's hebben en geen bundels kunnen kopen. Ze kunnen wel MB's ontvangen via MB's delen en die gebruiken. Ik verwacht niet dat dit lang zo blijft, dus geniet ervan zo lang het duurt 😃

DennisDatema68, ik was benieuwd of dit nog steeds werkt?
Zijn er meer mensen met een budget sim-only waarbij het ook werkt?
Reputatie 7
Badge +22
Technisch gezien zou dat niet meer moeten werken @Highcity 😉.
Reputatie 1
Badge
Ik heb ook een alles in 1 besteld maar zie niks veranderen bij mijn mobiele abonnementen. :?
Reputatie 7
Badge +29
ferry135 schreef:

Ik heb ook een alles in 1 besteld maar zie niks veranderen bij mijn mobiele abonnementen. :?

Is je verbinding al actief, en heb je daarna compleet geactiveerd?
Reputatie 1
Badge
Verbinding is nog niet actief. Compleet heb ik al ivm mijn 2 mobiele nummers van de kpn.
In de eerste post lees ik dat bij sjorsk ook de verbinding nog niet actief was maar wel extra's kreeg.
Dat wil ook wel:D
Reputatie 1
Badge
Uuhhh
Eerst lees bij een check dat ik compleet heb en later kan kan ik met mijn mobiele nummers een compleet aanmaken. Maar eens even aankijken wat er nu gaat gebeuren.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Ferry135, welkom op ons forum! Als je al Compleet bent via je mobiele nummers en daar komen nog vaste diensten bij, dan krijg je de bijbehorende voordelen als het vaste abonnement actief is. Bij een nieuwe Compleet registratie krijg je inderdaad wel alvast de voordelen, zonder dat de vaste diensten al actief zijn. Bij een toevoeging van de voordelen is dat helaas niet het geval. Betekent dat je echt nog even geduld moet hebben!
Reputatie 1
Badge
Hoi Marcia,
Bedankt voor je antwoord. Hij is duidelijk maar wel vreemd.
Iemand met 1 abonnement krijgt alvast zijn of haar voordelen en iemand met meerdere abonnementen niet omdat hij of zij al de stempel "compleet" hebben.
We wachten wel rustig af!
Reputatie 7
Badge +16
Highcity schreef:

DennisDatema68, ik was benieuwd of dit nog steeds werkt?
Zijn er meer mensen met een budget sim-only waarbij het ook werkt?

Bij mij werkt het nog steeds, en ik vind het kinderachtig als ze het uitzetten. Want ik betaal wel voor het internet. Ik zie het probleem niet. Er komt toch geld binnen? Normaal zou ik € 7,50 p.m. moeten betalen. Maar ik betaal € 10,- p.m., omdat ik iedere maand op de 1e van de maand de bundel van € 2,50 weer opnieuw aanzet.
Reputatie 7
Badge +16
Cindy_ schreef:

Laat het technisch maar mooi zo hoe het staat. Ik heb er profijt van! En ik betaal wel altijd netjes € 2,50 p.m. extra aan mijn abonnement. I.p.v. éénmalig 250 MB voor € 2,50, zouden jullie het ook internetbundel "A la Carte" kunnen noemen. Dat mensen met weinig geld internet kunnen aanzetten wanneer ze willen. I.p.v. aan een internetbundel vast te zitten.
Reputatie 7
Badge +16
Cindy_ schreef:

Goedenavond, Ik heb een sim-only budget 100 abonnement, Op MijnKPN kan ik éénmalig kiezen voor internet 250 MB voor € 2,50. Of 1000 MB voor € 7,50. Nu hoor ik weer dat dit eigenlijk niet de bedoeling is. Nu vind ik het best raar dat het niet zou mogen! Ik vind juist dat het wel zou moeten. Want mensen met weinig geld kunnen ook gebruik maken van het internet. Ik betaal maandelijks € 7,50 p.m. Maar toen ik dit zag dacht ik: "Dat komt mooi uit!" Ik betaal nu maandelijks € 10,- p.m. omdat ik iedere maand die bundel aanzet op de eerste van de maand. En zo komt er iedere maand weer € 2,50 p.m. extra in het laatje van de KPN. Die bundels zouden ze anders moeten noemen. Nu heet het: Éénmalige internetbundel: 250 MB of 1000 MB.

Het zou eigenlijk moeten heten: A La Carte Internetbundel 250 MB / 1000 MB:

250 MB: € 2,50
1000 MB: € 7,50

En deze voor IEDEREEN beschikbaar te maken. Ook voor prepaid. Dan kan het bedrag gewoon van hun beltegoed afgeschreven worden. Is die bundel op. Kan kun je gewoon niet internetten. Totdat een klant of ik de bundel weer aanzet. 😉
Reputatie 7
Badge +22
@ferry135, Marcia heeft vakantie, maar ik lees dat het duidelijk is. Dat is fijn! Als je nog wel verdere vragen hebt, of er is iets anders, laat het vooral weten!
Reputatie 1
Badge
cindy
Het is een duidelijk verhaal. Ik begrijp wat daar staat maar zoals ik verder in mijn antwoord schijf is het wel vreemd. Zie mijn verdere antwoord.

Reageer