Beantwoord

Klacht indienen niet mogelijk via website

  • 2 September 2019
  • 6 reacties
  • 264 keer bekeken

Vandaag contact gehad met KPN omdat mijn rekening hoger is dan het standaard tarief dat op de site staat. Reactie: we hebben de tarieven verlaagd, maar spotify - dat ik niet gebruik - is niet meer gratis. U had dit zelf in de gaten moeten houden dus het kan niet met terugwerkende kracht gewijzigd worden.
Wanneer ik gebruik wil maken van het nieuwe standaard lagere tarief zit ik automatisch weer vast aan 1 jaar KPN. Ik vind dat echt niet kunnen. Wil ik hierover een klacht indienen..... kan niet telefonisch en op de website kom ik op allerlei menu's terecht maar niet op een contactformulier voor klacht indienen.
icon

Beste antwoord door Joep1965 2 September 2019, 15:52

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Blijkbaar heb je niet goed gezocht. Maar ik help je https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
Ik verwacht alleen niet dat het iets oplevert. KPN kan niet zien of je Spotify wel of niet gebruikt.
Bedankt voor je reactie Joep.
Die had ik inderdaad gevonden, als je vervolgens een onderwerp aanklikt ga je verder als "vraag" en kom je in de meest gegeven antwoorden terecht.
Dat KPN niet kan zien dat ik Spotify gebruik, prima. Dat ze niet melden dat ze tarieven hebben gewijzigd in een lager / ander tarief: niet ok.
Dat ik voor een jaar aan KPN vastzit als ik dit nieuwe tarief wil gebruiken: ook niet ok.
Badge +19
Vreemd als ik dit formulier invult kan ik het gewoon versturen. Ik krijg bij iedere tariefwijziging een mail en dan kijk ik of het nog klopt en of ik het zo wil houden. Doe jij dat dan niet?
Meestal wel. Ik heb echter geen mail gehad over een tariefsverlaging..... krijg altijd wel berichten over verhogingen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @therese59. Welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om jouw klacht door te zetten d.m.v. onze klachtenformulier? Als het nog niet gelukt is dan help ik je graag verder.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer