Beantwoord

Klacht over geen communicatie over compleet + annulering tv pakket


Ik heb een klacht ingediend over het comleetpakket en ik zou binnen 2 dagen antwoord krijgen. Na 1 week nog niets vernomen. 

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Joran 10 februari 2016, 18:35

: Bedankt voor het prettige gesprek! Ik ben blij dat we tot een positief resultaat zijn gekomen. Ik heb een privébericht gestuurd met daarin een overzicht van de abonnementswijziging. Als je nog vragen hebt zie ik die graag tegemoet :)

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar, hoe kan je een klacht over Compleet hebben dan?

Zou je je klacht kunnen vertellen? Misschien dat één van de forum gebruikers er een reactie op heeft of dat een WebCare specialist dit intern door kan geven.

Robin
Ik heb vorig jaar compleet pakket aangevr. Ik had al mobiel en vast bellen, ik wilde ook tv erbij.

wij kregen maar geen bevestiging van het kPN om dat het email adres van mijn man niet goed in jullie systeem stond, in jullie systeem is alles terug te vinden hoe vaak mijn man heeft gebeld hierover. Begin december heeft mijn man een hartinfarct gehad. Daarom eind december pas gechat met collega van u over het feit dat we toch die tv module niet wilden. We hadden nl nog steeds geen info over dat comleet pakket gezien.....Omdat collega beaamde dat er veel was mis gegaan kon het pakket er vanaf 8 jan af. Zelfs op 8 dec dag van infarct heeft mijn man sochtends nog gebeld. Helaas heb ik van chat eind december geen bevestiging gehad. Dat was niet nodig. Daar heb ik nu veel spijt van dat ik daar niet om gevraagd heb. Ik zie op factuur wel de tv erbij staan, ik heb hierover klacht ingediend op 2-2 omdat ik maar niks hoor probeer ik het maar eens op deze manier.....

ik heb echt een hele vervelende tijd achter de rug en heb het idee dat ik niet serieus genomen wordt, ik ben niet blij met de service die jullie op dit moment bieden!


Beste Robin
Ik heb net nog maar iets op het forum geplaatst over mijn klacht. Ik reageerde gisteren al op je vraag. Waarom hoor ik niks van jullie?
Judith
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Omdat, zoals ik zei, een WebCare specialist intern door kan geven.
WebCare Specialisten handelen alle topics op volgorde af dus ook jouwe is op den duur aan de beurt. (Deze week verwacht ik)
En aangezien je topic eigenlijk alleen een klacht betreft kan ik weinig doen.

Wel betreft je vraag/klacht helemaal geen KPN Compleet maar Alles-In-1.

Robin

PS: Cross-posting is niet toegestaan volgens de huisregels
Cross posting? Je bedoelt dat ik op verschillende manieren contact zoek!?

en sorry je schrijft gisteren " of dat een webcare specialist dit intern door kan geven. Ik weet toch niet óf dat ook gebeurd?? En of jij mij ook kan helpen?? 

RobinFlikkema schreef op 9 feb '16 om 15:39u

Hoi,

Omdat, zoals ik zei, een WebCare specialist intern door kan geven.
WebCare Specialisten handelen alle topics op volgorde af dus ook jouwe is op den duur aan de beurt. (Deze week verwacht ik)
En aangezien je topic eigenlijk alleen een klacht betreft kan ik weinig doen.

Wel betreft je vraag/klacht helemaal geen KPN Compleet maar Alles-In-1.

Robin

PS: Cross-posting is niet toegestaan volgens de huisregels 

RobinFlikkema schreef op 9 feb '16 om 15:39uHoi,

Omdat, zoals ik zei, een WebCare specialist intern door kan geven.
WebCare Specialisten handelen alle topics op volgorde af dus ook jouwe is op den duur aan de beurt. (Deze week verwacht ik)
En aangezien je topic eigenlijk alleen een klacht betreft kan ik weinig doen.

Wel betreft je vraag/klacht helemaal geen KPN Compleet maar Alles-In-1.

Robin

PS: Cross-pos
RobinFlikkema schreef op 9 feb '16 om 15:39uHoi,

Omdat, zoals ik zei, een WebCare specialist intern door kan geven.
WebCare Specialisten handelen alle topics op volgorde af dus ook jouwe is op den duur aan de beurt. (Deze week verwacht ik)
En aangezien je topic eigenlijk alleen een klacht betreft kan ik weinig doen.

Wel betreft je vraag/klacht helemaal geen KPN Compleet maar Alles-In-1.

Robin

PS: Cross-posting is niet toegestaan volgens de huisregels 
ting is niet toegestaan volgens de huisregels 

Reputatie 7
Badge +27
Dag Judith,

Wat jammer dat er helemaal geen contact is opgenomen. Als ik het goed begrijp wordt Interactieve TV al een tijd in rekening gebracht, terwijl jullie dit pakket niet willen afnemen. Ik ga dit voor je oplossen. Ik heb je een privébericht gestuurd om jouw gegevens te achterhalen. Ik ga ervan uit dat we tot een goede oplossing kunnen komen!

Ik heb het tweede topic overigens verwijderd, zodat mijn collega's en ik niet door elkaar gaan werken.

Beste Yoran,
Wat fijn om te horen dat je mij wilt helpen! Ik ben ook te bellen als dat makkelijker is. Mijn tel nr is 06-*******.
Groet, Judith

Admin: gegevens bewerkt zodat niet iedereen je telefoonnummer ziet 🙂

Reputatie 7
Badge +27
: Bedankt voor het prettige gesprek! Ik ben blij dat we tot een positief resultaat zijn gekomen. Ik heb een privébericht gestuurd met daarin een overzicht van de abonnementswijziging. Als je nog vragen hebt zie ik die graag tegemoet :)

Beste Yoran,
Ook jij bedankt voor de snelle reactie. Fijn dat je met ons meedacht en ons abonnement toch hebt aangepast. Na een vervelende start is mijn klacht nu goed opgelost!
Hartelijke groet,
Judith

Reageer