Beantwoord

Klacht, zou gebeld worden

  • 20 March 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Badge

Al eerder contact gehad met de klachten afdeling ivm wijzigingen in compleet pakket. Zou goedkoper zijn met husselen, dit was direct omgezet. Bleek dus helemaal niet goedkoper. Had tevens niet alle onderdelen van kon compleet meer. Dit was opgelost dacht ik. Maar toen bleek Spotify eruit te liggen. Hier weer over gebeld naar klantenservice. Verhaal over overzetten naar hussel nogmaals uitgelegd. Maar toch weer nadat we mail ontvingen bleken wij weer meer te moeten betalen. Klachtenformulier weer ingevuld, maar tot nu toe nog niet terug gebeld. Krijg ik vanmorgen wel een mail om vandaag nog te betalen, anders morgen internet kwijt. Wil graag vandaag nog gebeld worden om dit in coulance te regelen! Ben nu wel een beetje erg KPN moe. Al jaren trouwe klant en nu dit. Graag zo spoedig mogelijk contact dus! 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 24 March 2020, 20:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Goedenavond @SandraF , sorry voor de late reactie. Het is erg druk waardoor ik niet zo snel kan reageren als ik zou willen :-(  . Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klachtenafdeling en dat er een aantal zaken zijn besproken. Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!

Badge

Goedenavond Remco, 

Ben inderdaad gebeld, maar niet tevreden met het antwoord. Spotify is er gewoon bijgezet en daar moeten wij nu voor betalen. Nu wordt ons maandbedrag 98,97 euro per maand ipv 92 euro wat wij voor het hele hussel gebeuren betaalde voor het hele pakket. 

Nu blijkt ook dat ik niet over kan gaan naar een andere provider omdat er een nieuw contract is opgesteld. Dit klopt volgens mij niet volgens het consumenten recht. Ik ben na het eerste gesprek direct door de medewerkster op het hussel pakket gezet. 2 weken bedenktijd had ik niet. Direct na de ontvangen bevestigingsmail heb ik gebeld dat het pakket niet klopte, maar bleek dat ik dus direct was omgezet en nu blijkt dus ook een nieuw jaarcontract ben aangegaan.

Voel me flink benadeeld door KPN. Jarenlang ben je trouwe klant. Door verkeerd gekregen informatie door call center medewerkster zo benadeeld. 

Hoop dat je dit nog eens kunt nakijken voor mij. Vorige keer is mij ook beloofd dat wij gehele pakket weer terug kregen, bloemen zelfs gehad. Ging iets van 86 euro betalen. Nu bleek Spotify er niet meer in te zitten, melden dit en nu zo weer 12 euro per maand duurder uit! 

Remco, nogmaals dank voor jouw reactie en hoop nog van jou te horen! 

Met vriendelijke groeten, 

Sandra Francisca

Badge

@Remco_ zie antwoord hierboven. 

Je gaat inderdaad géén nieuw contract aan. De normale einddatum blijft van toepassing en je contract is dus maandelijks opzegbaar. Wat de medewerker aan heeft gegeven klopt niet.

Verder hoef je Remco niet te herinneren, het is erg druk op het forum. Het is drukker dan normaal, vanwege de huidige situatie, dus een reactie kan langer dan de gebruikelijke 48 uur op zich laten wachten.

Reputatie 7
Badge +13

@SandraF Ik heb je even een privébericht gestuurd! 

Reageer