Vraag

Klantenservice uit de prehistorie

  • 25 February 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Op 6 oktober een opzegging gedaan en daar een reply op gekregen. Gewenste opzegdatum 06-11-2020.

Per 25 oktober zit ik bij Ziggo. Kpn brengt mij nu sinds 6 november iedere maand het abonnement in rekening. € 79,11.  November deze nog betaald, december niet meer. Vele telefoontjes verder nog steeds geen opzegging voor elkaar gekregen. Ik moet bij Ziggo zijn zeggen ze.  Terwijl ik zelf opgezegd heb. Nu een openstaand saldo van meer dan €200,00 en afgesloten als klant bij KPN. Bijzonder he? Wederom gebeld vanmiddag, weer werd er gezegd dat ik bij Ziggo moet zijn. Toen ik zei dat ik persoonlijk had opgezegd kreeg ik nu opeens te horen dat ik nog niet op kon zeggen. Niet op kon zeggen nadat ik inmiddels meer dan 10 jaar KPN heb? Ik probeerde het die mevrouw wederom uit te leggen, zij verbrak de verbinding.  Ik ga dan ook een klacht in dienen op verschillende fora op internet en laat het op een rechtzaak aankomen. Laat de deurwaarder maar komen. Abonnement bij KPN: bezint eer ge begint want aanmelden als nieuwe klant is geen probleem, er wegkomen is zo waanzinnig moeilijk en in strijd met de europese regelgeving. Volgens die regelgeving heb ik een opzegtermijn van 1 maand. Niet meer en niet minder.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft misschien in 2020 nog een keer verlengt en daarbij een nieuw jaarcontract afgesloten? 

Nee, ik heb niet verlengd. Dat was in 2019.

Daarnaast, stel dat dit zo zou zijn, wat echt niet het geval is, zouden ze bij mijn opzegging hadden moeten reageren met : dit is niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Drukwerk1968! Welkom op ons KPN Forum. Balen dat de overstap niet soepel verloopt. Voor dit soort kwesties kun je het beste terecht bij onze klantenservice. Je geeft aan een klacht in te gaan dienen. Is dit gelukt? Kan ik nog iets voor je betekenen? 

Hoor graag van je:blush: