Klantnummer KPN nodig voor de aanmelding van KPN Compleet

• 24 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 262 keer bekeken

Om KPN Compleet te kunnen beheren moet ik MijnKPN activeren.

Als ik mij probeer aan te melden moet ik echter mijn klantnummer opgeven.

Kan iemand mij vertellen waar ik dit terug kan vinden als ik nog geen factuur heb ontvangen?

Ik had vanmiddag een KPN medewerker aan de lijn die mij niet verder kon helpen.

Ik moest maar wachten tot ik de eerste factuur binnenkreeg.

Echt een reactie waar je wat mee kan en ook heel klantvriendelijk!!

Zo verwelkom je dus een nieuwe klant.

Alvast bedankt voor de reactie.

mvrg,

Raymond

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
in het contrackt van TV, Internet & Bellen

daar staat rechts boven een klantnummer

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom op het forum. Ontzettend leuk dat je gebruik gaat maken van de Compleet voordelen! Begrijp ik goed dat je een account aan probeert te maken voor de mobiele diensten? Als je meer dan 1 06-nummer onder je klantnummer hebt, dan heb je voor het aanmaken inderdaad het klantnummer nodig. Vaak heb je in dit geval echter al een bestaand 06-nummer, waar je dus ook al facturen van hebt gekregen en komt daar nu een tweede 06-nummer bij. Als dat het geval is, dan heb je dus al een klantnummer. In dat geval kan je het beste op je afschrift (via internetbankieren) zoeken naar een afschrijving van KPN Mobiel. De eerste 9 cijfers voor de punt ( . ), zijn samen het klantnummer. 

Helaas mogen wij (en ook de dames en heren van de telefonische klantenservice) het klantnummer niet vrijgeven omdat dit heel privacygevoelige informatie is. Stel dat je dus inderdaad nog geen factuur hebt ontvangen, dien je deze inderdaad af te wachten. In dat geval, excuses voor het ongemak. 

Reageer