Beantwoord

Korting alleen voor nieuwe klanten?

• 22 november 2018
  • 1 reactie
  • 124 keer bekeken

Beste kpn,

Vaste telefoon, uitgebreide tv zenders, internet en 3 mobiele telefoons hebben wij bij jullie.
Waarom geld er een korting alleen bij 'nieuwe' klanten en geen trouwe klanten?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 23 november 2018, 14:17

Hey Saint, welkom op het KPN forum 🙂 Goeie vraag, we doen er alles aan om ook jou als vaste trouwe klant het ook naar de zin te maken. Ik kan je geen 'extra' korting geven, maar je ontvangt wel blijvend KPN Compleet voordelen bij meerdere KPN producten of abonnementen (voor thuis of mobiel) geregistreerd op hetzelfde adres. Je ontvangt iedere maand gratis extra's en kortingen met KPN Compleet.

Ook hebben we presentjes voor je. Als dank voor het vertrouwen dit jaar weer in ons: KPN Eindejaarscadeaus:
- 3 gratis ebooks
- Film cadeau
- 5 GB extra data in december op elk mobiel abonnement

Ik hoop dat je van bovenstaande extra's ook blij wordt. Heb je nog vragen? Stel ze gerust 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14
Hey Saint, welkom op het KPN forum 🙂 Goeie vraag, we doen er alles aan om ook jou als vaste trouwe klant het ook naar de zin te maken. Ik kan je geen 'extra' korting geven, maar je ontvangt wel blijvend KPN Compleet voordelen bij meerdere KPN producten of abonnementen (voor thuis of mobiel) geregistreerd op hetzelfde adres. Je ontvangt iedere maand gratis extra's en kortingen met KPN Compleet.

Ook hebben we presentjes voor je. Als dank voor het vertrouwen dit jaar weer in ons: KPN Eindejaarscadeaus:
- 3 gratis ebooks
- Film cadeau
- 5 GB extra data in december op elk mobiel abonnement

Ik hoop dat je van bovenstaande extra's ook blij wordt. Heb je nog vragen? Stel ze gerust 🙂

Reageer