Beantwoord

Korting bestaande klanten

• 13 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 241 keer bekeken

Geachte Lezer,
Wij zijn al jaren bij KPN meer als 7 jaar compleet.
Mijn vraag is kan er geen korting komen als je al zoveel jaar aangesloten zit.
Na 10 jaar 10 % korting zo oplopend bij 30 jaar 30% korting.
Straks zit ik aan mijn pensioen en dan kan ik dit niet meer betalen.
Dat is over 4 jaar.
Maak mij nu al zorgen over de steeds hogere kosten van alle vaste diensten.
Hoop dat er iets aangedaan kan worden voor vaste lang durende klanten.

Met de vriendelijke groeten,
Johan Enserink.
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 oktober 2018, 20:31

Goedenavond Johan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat fijn om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent! Het is een heel goed idee, maar ik ben bang dat er dan geen KPN meer overblijft uiteindelijk 😉 We proberen, met KPN Compleet bijvoorbeeld, blijvende klanten te belonen. Daarnaast moeten we blijven investeren in onze diensten, netwerk en service. Het investeren zorgt ervoor dat we helaas niet elk jaar hoge kortingen kunnen gaan geven. Ik zal het idee in de ideeënbus gooien, maar ik verwacht niet op korte termijn zoiets aangepast zal worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond Johan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat fijn om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent! Het is een heel goed idee, maar ik ben bang dat er dan geen KPN meer overblijft uiteindelijk 😉 We proberen, met KPN Compleet bijvoorbeeld, blijvende klanten te belonen. Daarnaast moeten we blijven investeren in onze diensten, netwerk en service. Het investeren zorgt ervoor dat we helaas niet elk jaar hoge kortingen kunnen gaan geven. Ik zal het idee in de ideeënbus gooien, maar ik verwacht niet op korte termijn zoiets aangepast zal worden.
Bedankt voor jouw reactie Susan,
Snap dat korting geven soms moeilijk is.
Voor marktconform is op oude leeftijd dat jouw salaris index niet meer meegroeit.
Zou dan handig zijn dat er dan een korting index gemaakt kan worden als je met pensioen bent.
Zou jammer vinden als ik dan alles moet laten vallen omdat het niet betaalbaar blijft.
Zodoende mijn reactie dat er al leeftijd korting gegeven wordt zoals reizen etc.
Bij de energiesector wordt korting gegeven als je meer als 10 jaar vaste klant bent denk aan NUON.
Zou dit in een of ander vorm bij KPN dit ook kunnen.
Met de vriendelijke groeten,
Johan Enserink.
Reputatie 7
Badge +19
Ik begrijp het, we zijn niet de goedkoopste dat is wel bekend! Mocht het echt zover komen dat KPN niet meer betaalbaar is voor jou, dan kan je ook kijken naar eventuele goedkopere opties. We zullen je dat zeker niet kwalijk nemen! 😉 Wie weet gaan we Nuon achterna, maar voor nu zijn die plannen er nog niet helaas.

Reageer